سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 7 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

 ایجاد درآمد مادام العمر با خرید سهام هتل

سرمایه گذاری با هدف سود و درآمد یکی از مهمترین گام های پیشرفت و نگرش برای آینده پیش رو است. به بیانی دیگر سرمایه گذاری درست و دقیق می تواند در آینده بسیاری از فشارهای اقتصادی و حتی مشکلات پیش رو را از میان بردارد.

یکی از امن ترین سرمایه گذاری ها، سرمایه گذاری در هتل و خرید سهام آن است، این نوع از سرمایه گذاری با توجه به ویژگی هایی که دارد به نوعی سرمایه گذاری حرفه ای نیز به شمار می رود. از جمله مزایای این نوع از سرمایه گذاری می توان به مقایسه آن از طریق بورس، عدم دانش بالا در زمینه سرمایه گذاری، سود و درآمد مادام العمر و پتانسیل قابل پیشبینی سودآوری آن اشاره کرد.

 

سرمایه گذاری در هتل و خرید سهام

 

کشور ما ایران با توجه به تعداد بسیار بالای جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی منحصر به فرد، همواره دارای هتل ها و اقامتگاه های فراوانی برای اسکان مسافران و میهمانان است. در مجموع کشور ما ایران دارای 1140 هتل است که رتبه های یک تا سه تعداد هتل را شهرهایی مانند: مشهد، مازندران و تهران در اختیار دارند. هتل مشهد با بیش از 100 هتل در صدر این لیست قرار دارد و هتل های استان مازندران و تهران نیز با اختلاف کمتری در رتبه های بعد از آن قرار گرفتند.

با توجه به تعداد بسیار بالای رزرو هتل در این شهرها و ساخت و احداث هتل های جدید همواره سرمایه گذاری در این حوزه از صنعت گردشگری، یکی از بهترین مسیرهای سودآوری بوده است. همچنین لازم به ذکر است، با توجه به اینکه صنعت گردشگری یک صنعت نوپا و جدید در کشور به شمار می رود، امکان پیشرفت روزافزون آن در سال های آتی قابل مشاهده خواهد بود.

 

رزرو هتل

 

صنعت گردشگری و هتلداری یکی از بزرگترین بازارهای مالی و از جمله مشاغل پردرآمد در دنیا به شمار می رود. این صنعت همواره مستعد رشد و شکوفایی و ایجاد بسترهای جدید و متنوع در بخش های گوناگون است. ورود و سرمایه گذاری در این بخش و خرید سهام هتل با توجه به این مزایا می تواند یک سرمایه گذاری مطمئن را برای شما به ارمغان بیاورد.

با خرید سهام هتل علاوه بر اینکه از یک درآمد سالانه در پایان هر سال مالی برخوردار خواهید شد، سهام شما نسبت به زمان خریداری آن پس از اتمام پروژه دو برابر افزایش پیدا می کند. علاوه بر تمام مزایای گفته شده استفاده از امکانات ویژه هتل برای سهام داران یکی از مزیت های بسیار ویژه این نوع از سرمایه گذاری به شمار می رود.

اگر شما هم جزء افراد علاقه مند و مایل به این نوع از سرمایه گذاری هستید می توانید در بسیاری از هتل های تازه تاسیس و در دست احداث جزیره کیش مشارکت کنید. بسیاری از هتل های ساحلی شمال کشور نیز در مزایده های گوناگونی که برگزار می کنند، سهام هتل خود را در اختیار عموم برای خرید قرار می دهند.

 

هتل برج هوم آفیس لکسون دریاچه چیتگر

 

در میان هتل های تهران، هتل برج هوم آفیس لکسون دریاچه چیتگر هم اکنون با اعلام مزایده فروش، واگذاری سهام خود را برای عموم مردم آغاز کرده است. این هتل تهران که در کنار رینگ اصلی دریاچه چیتگر در مجاورت باملند قرار گرفته در حال حاظر در مرحله ساخت است. برج 22 طبقه لکسون توسط تعاونی همت در منطقه 22 تهران به صورت هوم آفیس ساخته خواهد شد. لازم به ذکر است که این هتل تنها برج اداری تجاری و اقامتی منطقه 22 تهران خواهد بود که چشم انداز بینظیر دریاچه را دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TS8E0U9q
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه