پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

موکت هنوز هم با وجود گذشت سالیان بسیار از تولید این کفپوش، یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین نوع کفپوشی است که می توان از آن برای پوشش کف منزل استفاده نمود. مزایای متعدد موکت باعث شده است تا هر فردی با کمی فکر کردن، در نهایت موکت را به عنوان یک کفپوش اصیل و زیبا انتخاب کند. اما چطور بهترین موکت را برای منزل انتخاب کنیم؟ یا بهتر است بگوییم بهترین موکت برای منزل دارای چه ویژگی هایی است؟

راهنمای خرید موکت مناسب برای منزل

برای داشتن انتخابی مناسب در این زمینه همه ما به راهنمای خرید موکت نیاز داریم تا به کمک آن بتوانیم از بین تنوع بسیار گسترده موکت ها، جذاب ترین و باکیفیت ترین موکت را برای خانه خود انتخاب کنیم. اگر شما نیز قصد خرید موکت برای خانه خود را داشته و دوست دارید در این انتخاب سنگ تمام بگذارید توصیه می کنیم این مطلب را از دست ندهید چرا که قرار است به صورت اختصاصی راهنمای خرید موکت مناسب برای منزل در اختیار شما عزیزان قرار داده شود:

5 پرسش برای خرید بهترین موکت منزل

 

مزایای متعدد موکت از جمله قیمت موکت باعث شده است که همچنان این کفپوش در طراحی داخلی خانه بیشترین استفاده را داشته باشد. در ادامه پرسش هایی برای خرید بهترین موکت منزل آورده است که با جواب دادن به آن ها می توانید مناسب ترین موکت را برای خانه خود تهیه کنید:

پرسش اول: موکت را برای چه بخشی از خانه می خواهید؟

 

اول از همه به این سوال جواب دهید که قرار است این موکت انتخابی در چه بخشی از خانه استفاده شود. پاسخ به این سوال به خوبی نشان می دهد که شما باید به سراغ چه نوع موکتی بروید. برای مثال برای سالن نشیمن یا راهرو به دلیل رفت و آمد بیشتر، باید موکت انتخابی پاخور خوبی داشته باشد و به راحتی خراب نشود. این در حالی است برای اتاق خواب ها نیاز به چنین حساسیتی نیست و حتی موکت هایی که دوام کمتری دارند نیز برای این بخش از خانه مناسب خواهند بود.

پرسش دوم: دکوراسیون خانه شما به چه صورت است؟

 

برای داشتن یک انتخاب مناسب در زمینه خرید موکت منزل، یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید تناسب این کفپوش با دیگر اجزای دکوراسیون فضای موردنظر است. در واقع شما باید ببینید که خانه شما با چه سبکی دکوراسیون شده و به چه شکل است؟ این پرسش به شما کمک می کند تا بر روی ویژگی های طراحی داخلی فضای موردنظر دقیق شده و موکتی متناسب با آن را انتخاب کنید.

راهنمای خرید موکت

برای مثال موکت پرز بلند انتخاب مناسبی برای دکوراسیون مدرن به شمار می آید اما برای یک دکوراسیون کلاسیک بهتر است به سراغ موکت هایی با پرز کوتاه تر بروید.

 

پرسش سوم: متراژ خانه شما چقدر است؟

 

یکی دیگر از پرسش های مهمی که باید به آن پاسخ دهید این است که متراژ و مساحت خانه و به ویژه فضایی که در آن قصد استفاده از موکت را دارید چقدر است. چرا که شما باید موکت را طبق اندازه فضا خریداری نمایید تا به صورت دقیق نصب شده و ضمن صرفه جویی در هزینه، اجرای بسیار منظم و شیکی داشته باشد.

همچنین توجه به متراژ خانه کمک می کند تا بدانید چه موکتی برای بهتر دیده شدن فضا مناسب است. برای مثال اگر خانه شما کوچک است توصیه می شود حتماً به سراغ موکتی بروید که دارای رنگی روشن تر و تعداد پرز کمتری است.

پرسش چهارم: چقدر دوام و کیفیت موکت برای شما مهم است؟

 

این پرسش نیز جزو پرسش های مهمی است که حتماً باید صادقانه به آن جواب دهید. از قدیم گفته اند که هر چقدر پول بدهی همان قدر هم آش می خوری! پس طبیعی است که برای خرید یک موکت بادوام تر، باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. معمولاً موکت هایی که دارای تراکم بیشتری هستند و در واقع رشته فیبرهای بیشتری در ساخت آن ها به کار برده شده دوام بیشتری داشته و البته قیمت آن ها نیز به مراتب گران تر است. همچنین جنس موکت نیز در دوام آن نقش خواهد داشت که البته برای استفاده خانگی جنس پلی استر از همه رایج تر است که دوام خوبی را از خود نشان می دهد.

 

پرسش پنجم: بودجه شما برای خرید موکت چقدر است؟

 

آخرین پرسش که به شما کمک می کند انتخاب مناسب تری در زمینه خرید موکت منزل داشته باشید این است که تا چه میزان می توانید برای خرید موکت هزینه کنید. پاسخ این پرسش مشخص می کند که می توانید به سراغ چه موکت هایی بروید. چرا که در این صورت فروشنده می تواند براساس بودجه شما، موکت هایی که با این میزان بودجه قابل خریداری هستند را به شما معرفی کند و قطعاً این کار تکلیف شما را روشن تر کرده و بهتر می توانید تصمیم گیری کنید.

قیمت موکت

حرف آخر

 

موکت در صورتی که به درستی انتخاب شود یکی از بهترین کفپوش ها برای منزل است. به منظور خرید بهترین موکت لازم است که تمامی جوانب را سنجیده و براساس شرایط فضای موردنظر بهترین گزینه را انتخاب کنید. خیلی از اوقات انتخاب یک فروشگاه معتبر و بزرگ به شما کمک می کند تا پروسه آسان تری را در زمینه خرید موکت تجربه کنید و از بین موکت های بادوام و متنوع در طرح و رنگ بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین در این فروشگاه ها معمولاً امکان کمک گرفتن از یک کارشناس حرفه ای وجود داشته و شما با راهنمایی هایی که دریافت می کنید تصمیم گیری بهتر و موثرتری را خواهید داشت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mLTuaRdx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه