یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای پاسخ خودکار به دایرکت های اینستاگرام

یکی از بزرگ ترین چالش های دیجیتال مارکترها ارتباط با مخاطبانشان است. دایرکت اینستاگرام فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط با افراد مختلف است. جالب است بدانید ماهانه ۳۷۵ میلیون پیام از طریق دایرکت اینستاگرام ارسال می شود. ۷۵% مشتریان ترجیح می دهند قبل از خرید کردن، با برند مورد نظرشان تعامل داشته باشند. برقراری ارتباط با مشتریان و پاسخ دادن به سوال های آنان ممکن است کاری زمان بر باشد. گاهی ممکن است به هر دلیل پیام های مختلف دیده نشوند و مخاطبان پاسخی از جانب برند دریافت نکنند. دایرکت هوشمند اینستاگرام در پلتفرم نوین هاب به عنوان یک دستیار ۲۴ ساعته هوشمند همراه شما است. با این دستیار هوشمند می توانید بصورت خودکار به پیام ها و کامنت های مختلف کاربران خود پاسخ دهید.

چرا از دایرکت هوشمند اینستاگرام استفاده کنیم؟

شبکه های اجتماعی، از جمله صفحه های اینستاگرامی با تعداد زیاد دنبال کننده، به مدیریت دقیقی نیاز دارند. دایرکت هوشمند اینستاگرام، به عنوان یک ابزار پیشرفته پاسخ گویی اتوماتیک به شما کمک می کند. پاسخگویی سریع به مخاطبان، احساس ارزشمند بودن را به آن ها منتقل می کند؛ دایرکت خودکار نوین هاب به کامنت ها و پیام های دایرکت به سرعت پاسخ می دهد و احساس ارزشمندی و اعتماد مخاطبان راچندین برابر می کند.

دایرکت هوشمند اینستاگرام

قابلیت های دایرکت هوشمند نوین هاب

اگر شما هم آنلاین شاپ یا پیج پرمخاطبی دارید و روزانه با پیام های مختلف از جمله سوال درباره قیمت محصول یا نحوه استفاده از محصول و خدمات مواجه هستید، احتمالا مدیریت و پاسخگویی سریع یکی از بزرگترین دغدغه هایتان است. دایرکت هوشمند نوین هاب به عنوان یک دستیار دقیق همراه شما است. در این بخش هر یک از قابلیت های این دایرکت هوشمند نوین هاب را برای شما شرح داده ایم تا انتخاب این دستیار برایتان آسان تر شود؛ همراه ما باشید:

  • پاسخ خودکار به پیام ها: شما می توانید برای پاسخ های مد نظر خود، دستور مشخصی تعیین کنید. با این روش، هر بار که پیامی همراه با یک کلمه یا یک عبارت مشخص به دایرکت شما ارسال شود، پاسخی که از قبل تعیین کرده اید به مخاطب ارسال می شود.
  • پاسخ خودکار به کامنت ها: کامنت ها از مهم ترین راه های برقراری ارتباط با مخاطبان است. با دایرکت هوشمند می توانید به سرعت به کامنت های مخاطبان خود جواب دهید. به این ترتیب نرخ تعامل شما با کاربرانتان اقزایش پیدا می کند و صفحه شما بیشتر دیده می شود.
  • ویترین ساز اینستاگرام: فروش محصول از طریق دایرکت یکی از راحتترین راه های فروش است و مخاطبان به سادگی می توانند محصول دلخواه خود را انتخاب و خرید خود را نهایی کنند. با دایرکت خودکارنوین هاب، میتوانید ویترین از محصولات و خدمات خود را بصورت اسلایدی در دایرکت نمایش دهید و برای هر محصول لینک خرید و یا دکمه توضیحات قرار دهید.
  • ساخت سوالات متداول: بارها پیش می آید مخاطبان سوال های مختلفی از شما می پرسند. پاسخ دادن به تک تک این سوال ها زمان بر است. درصورتی که مخاطبان دیر پاسخ سوال خود را دریافت کنند، ممکن است خرید خود را لغو کنند. دایرکت هوشمند نوین هاب این امکان را میدهد که به محض اولین ورود کاربر به دایرکت اینستاگرام لیستی از سوالات متداول را ببیند و با کلیک روی هرکدام پاسخ در لحظه برای او ارسال شود
  • ارائه پاسخ در قالب های متنوع: برقراری ارتباط از طریق دایرکت هوشمند به پیام های متنی محدود نمی شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد دایرکت هوشمند نوین هاب، قابلیت ارائه پاسخ در قالب های متنوع به مخاطبان است. با استفاده دایرکت هوشمند نوین هاب در قالب های مختلفی مانند متن، عکس، ویس های تا ۱۵ دقیقه و ... برای مخاطبان خود ارسال کنید.

دایرکت هوشمند نوین هاب

با افزایش تعداد کاربران اینستاگرام، این پلتفرم به یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن ها در میان افراد و کسب وکار تبدیل شده است. بسیاری از کسب و کارها در این فضا فعالیت دارند و از این طریق با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند و محصول خود را به آن ها می فروشند. رد و بدل شدن ماهانه ۳۷۵میلیون پیام در دایرکت اینستاگرام نشان دهنده لزوم توجه به این اپلیکیشن است. برای برقراری تعامل بهتر و بیشتر با کاربران، اینستاگرام قابلیت کامنت و پیا م های دایرکت را در اختیار کاربران خود قرار داده است. پاسخ دادن به پیام ها و کامنت ها در بسیاری از مواقع کاری زمان بر است و گاهی ممکن است برخی از این پیام ها به دلایل مختلف دیده نشوند. نوین هاب، برای مدیریت پیام ها و کمک به کسب وکارها، دایرکت هوشمند ارائه داده است. این دایرکت هوشمند قابلیت ساخت منوی محصولات، ارائه سوالات متداول و پاسخ هوشمند به کامنت ها و پیام های دایرکت را در اختیار شما قرار داده است. با دایرکت هوشمند نوین هاب، هزینه هایی مانند هزینه ساخت فروشگاه آنلاین یا هزینه حقوق ادمین های خود را تا میزان قابل توجهی کاهش دهید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0nX86Mqj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه