یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

مقایسه استارتاپ ایرانی حوزه سلامت با مشابه خارجی!

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی، دیگر مانند گذشته آشنایی و یافتن روانشناسِ حاذق، کار سختی نیست! استارتاپ های زیادی در سراسر جهان به وجود آمدند تا دغدغه‌ی افراد را از بابت پیدا کردن روانشناس و رزرو نوبت حل کنند. شروع این روند با پیدایش سایت های خارجی بود که قصد آسان سازی دسترسی به خدمات پزشکی و سلامت را داشتند. رفته رفته در ایران هم سایت های زیادی راه اندازی شدند، که ماهیت شکل گیری آن ها استارتاپ های خارجی در این زمینه بود.

گسترش حوزه سلامت روان، افزایش تعداد روانشناسان و متخصصان فعال در این حوزه، منسوخ شدن روش های قدیمی جست وجو و رزرو نوبت و سایر عوامل مهم زمینه ساز به وجود آمدن استارتاپ های حوزه سلامت شدند. اگر بخواهیم چند مورد از نمونه های موفق در این زمینه مثال بزنیم، از جمله نمونه های موفق خارجی در این زمینه Talkspace و نمونه‌ی ایرانی، پزشک خوب هستند. این سایت ها دسترسی به روانشناسان را بسیار راحت و خدمات متعددی هم برای کاربران طراحی کرده اند. برای آشنایی بیشتر با خدمات این پلتفرم ها قصد داریم در ادامه ویژگی ها و امکانات این دو استارتاپ را باهم مقایسه کنیم تا شما آشنایی بیشتری نسبت به پلتفرم های حوزه سلامت و نقاط قوت آن ها پیدا کنید.

 

معرفی استارتاپ Talkspace

 

معرفی استارتاپ Talkspace

 

در حال حاضر وبسایت Talkspace به یکی از سایت های تخصصی در حوزه روانشناسی تبدیل شده است. این شرکت با هدف گسترش دسترسی به مراقبت های بهداشتی روانی راه اندازی شد. در این سایت علاوه بر انتشار محتواهای مهم در رابطه با سلامت روان، دسترسی به روانشناسان هم به صورت حضوری و آنلاین فراهم شده است تا کاربران به راحتی بتوانند از خدمات روانشناسی بهره مند شوند.

 

معرفی استارتاپ پزشک خوب

 

استارتاپ پزشک خوب، یکی از استارتاپ های موفق ایرانی در حوزه سلامت است که هدف اصلی آن ارائه خدمات روانشناسی حرفه ای و دسترسی مناسب به خدمات و امکانات این حوزه خواهد بود. تیم پزشک خوب سال هاست فعالیت خود را آغاز کرده است و از همان ابتدا در تلاش بود تا امکانات متعددی در این زمینه برای افراد فراهم کند.

هدف اصلی این تیم، تسریع و تسهیل بهبود سلامت روان جامعه است و علاوه بر اینکه به کاربران کمک شایانی کرده، بستر تبلیغات و بیشتر دیده شدن هم برای روانشناسان، متخصصان و روانپزشکان فراهم می کند تا بتوانند حرفه‌ی خود را بهتر به کاربران نشان دهند.

این دو سایت ایرانی و خارجی امکانات متعددی دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم:

 

شباهت های پزشک خوب وTalkspace چیست؟

این دو پلتفرم شباهت های زیادی با یکدیگر دارند و هدف اصلی هر دو تسریع دسترسی به خدمات روانشناسی و سلامت است. برخی از این شباهت ها عبارتند از:

 

1.     رزرو نوبت به صورت آنلاین:

در این دو سایت می توانید با روانشناسان مجرب و متخصص آشنا شوید و به صورت آنلاین نوبت خود را رزرو کنید.

 

2.     رزومه و اطلاعات کامل روانشناسان و روانپزشکان:

هر دو وب سایت اطلاعات کاملی از روانشناسان و روانپزشکان ارائه می دهند. علاوه بر مشخصات، تخصص ها، تجربه ها و نظرات مشتریان قبلی هم در هر صفحه قرار گرفته است.

 

3.     مشاوره آنلاین و تلفنی:

با توجه به زیرساخت ها و امکانات این دو سایت، امکان مشاوره آنلاین و تلفنی در سایت قرار دارد، تا افرادی که نمی توانند به صورت حضوری مراجعه کنند، به شکل دیگری از خدمات بهره مند شوند.

 

4.     یافتن مشاور، روانشناس و روانپزشک مناسب:

با توجه به امکانات این دو سایت، شما به طور دقیق و مشخص می توانید روانشناس و روانپزشک مختص به مشکلتان را پیدا کنید.

 

5.     دسترسی و ارتباط آسان:

با استفاده از تکنولوژی دیگر مانند گذشته نیازی به پرس وجو از اطرافیان و یا صرف روزها وقت برای پیدا کردن روانشناس و روانپزشک ندارید و فقط کافیست با تلفن همراه و یا کامپیوتر، حوزه مدنظرتان را جستجو کنید.

 

6.     حفظ حریم خصوصی:

شاید فکر کنید در فضای آنلاین، اطلاعات شما به صورت محرمانه حفظ نمی شوند، اما اینطور نیست! در این پلتفرم ها، اطلاعات شخصی به صورت محرمانه حفظ می شوند.

 

7.     داشتن منابع اطلاعاتی:

قسمت مجله ای این دو سایت درباره مشکلات روانشناسی، سلامتی و... صحبت شده است و بیشتر مطالب از اعتبار علمی بالا برخوردارند که توسط نویسندگان همان حوزه نوشته می شوند.

 

مزایای استفاده از پزشک خوب

 

استارتاپ پزشک خوب

 

استفاده از سایت پزشک خوب، علاوه بر اینکه برای مراجعین مزایای زیادی دارد، می تواند برای روانشناسان، روانپزشکان، پزشکان و سایر متخصصان هم موثر باشد. به این شکل که تمام متخصصان می تواند اطلاعات شان را در این پلتفرم ها قرار دهند و بیشتر در دید کاربران قرار بگیرند. با استفاده از پزشک خوب، می توانند برنامه زمانی خود را مدیریت و شیوه سنتی رزرو نوبت را جایگزین رزرو آنلاین کنند. 

با توجه به کاربردهای این پلتفرم ها، بدیهی ست که استفاده از آن ها برای همه‌ی افراد مزیت های بسیاری به همراه دارد و می تواند بسیاری از دغدغه های آن ها در این زمینه را کاهش دهد.

به طور کلی استفاده از سایت پزشک خوب برای کاربران و متخصصان مزایای بیشماری به همراه دارد و تجربه بهتری را رقم می زند. اگر شما هم قصد دارید از خدمات سلامت روان استفاده کنید و یا روانشناس هستید و می خواهید تبلیغات خود را در فضای دیجیتال افزایش دهید، کافیست سری به سایت پزشک خوب به آدرس https://pezeshkekhoob.com/ بزنید. بی شک این پلتفرم می تواند تجربه خوبی برای شما داشته باشد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lEBiHJvs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه