جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر قرار باشد به کوش آداسی سفر کنید، اقامت در کدام نوع هتل را بیشتر می پسندید؟ هتل های لوکس و گران یا هتل های ساده اما ارزان؟ طبیعتاً بهترین هتل های کوش آداسی همان هتل های لوکس و مجللی هستند که اقامت در آن احساس راحتی و در آرامش بودن در خانه را برای آدمی تداعی می کند. اگر شما جزو گروه اول هستید، خبرهای خوبی برایتان داریم. ما در این نوشتار قرار است با معرفی بهترین هتل ها در تور لحظه آخری کوش آداسی اقامت شما در این شهر زیبا را سهولت ببخشیم. پس اگر آشنایی کافی با هتل های لوکس کوش آداسی ندارید، تا انتها همراه ما باشید.

هتل پاین بی کوش آداسی

هتل پاین بی کوش آداسی

از بهترین هتل های کوش آداسی با پارک آبی، هتل پاین بی است که مناظری بکر از طبیعت مسحورکننده این شهر را برای مسافران هر اتاق به نمایش می گذارد. این هتل 5 ستاره دارای 650 اتاق مجهز به بهترین امکانات رفاهی نظیر فرش، مبلمان، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی، تلویزیون و دستگاه تهویه مطبوع است.

قرارگیری این هتل در خلیج کاملیمانی سبب شده است تا گردشگران هر زمان که اراده کنند، خود را در فاصله ای بسیار کوتاه به جاذبه های تاریخی و باستانی کوش آداسی برسانند. قلعه کوش آداسی، خانه مریم مقدس، عبادتگاه هادریان، ویرانه های افسوس و عبادتگاه آرتمیس از جاذبه های تاریخی مهم در اطراف هتل پاین بی هستند.

با انتخاب هتل پاین بی در تور کوش آداسی نوروز تا تفرجگاه های آبی این شهر نیز فاصله چندانی نخواهید داشت. پارک آبی آدالند و پارک آبی فانتاسی از جمله بهترین پارک های آبی کوش آداسی هستند که با هتل پاین بی به اندازه فقط چند دقیقه پیاده روی فاصله دارند.

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

در فهرست لوکس ترین هتل های کوش آداسی، این هتل آکوا فانتزی است که گوی سبقت را از سایر حریفان و رقبا ربوده است. این هتل نه تنها امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی دارد، بلکه به لحاظ موقعیت جغرافیایی، هتلی درجه یک و عالی است. تصورش را بکنید؛ شما با انتخاب هتل آکوا فانتزی نه تنها غرق در آرامش و هیجان می شوید، بلکه هر زمان اراده کنید می توانید خود را به آغوش گرم جاذبه های باستانی این شهر برسانید.

اولین و برجسته ترین ویژگی هتل آکوا فانتزی، موقعیت مکانی آن است؛ این هتل در ساحل پاموکاک و در محاصره ای از جنگل های انبوه و سرسبز درختان کاج قرار دارد. طبیعتاً این قاب زیبا و بکر از هتل آکوا فانتزی، روح خسته هر گردشگری را جلا می بخشد. بعد از ساحل اختصاصی، پارک آبی این مجموعه است که هوش از سر گردشگران تور کوش آداسی می برد. اصلاً وجود همین پارک آبی، هتل آکوا را به یکی از بهترین هتل های کوش آداسی برای کودکان تبدیل کرده است.

از بخش تفریح و هیجان که بگذریم، نوبت به معرفی واحدهای اقامتی هتل آکوا می رسد. تمامی اتاق های این هتل از داشتن امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، دستگاه تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و حمام با کلیه وسایل بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت، بالکن اختصاصی و گاوصندوق بهره مند هستند.

هتل آکوا بخش جذاب دیگری هم دارد که بیشتر با جادوی طعم و رنگ شناخته می شود. بله درست حدس زدید؛ هتل آکوا فانتزی صاحب چندین رستوران مجلل است که در فضای دلباز آن می توانید انواع و اقسام مزه ها را امتحان کنید. از غذاهای لذیذ ترکی گرفته تا انواع غذاهای ایتالیایی و کبابی که تحت نظارت کامل حرفه ای ترین سرآشپزهای دنیا طبخ می شود.

هتل کاریزما کوش آداسی

از دیگر بهترین هتل های کوش آداسی که موفق به کسب امتیازی درخشان در میان هتل های 5 ستاره این شهر شده، هتل کاریزماست. این هتل مناسب آن دسته از گردشگرانی طراحی شده است که آرامش و راحتی را با هیچ پارامتر دیگری عوض نمی کنند.

واحدهای اقامتی هتل کاریزما همگی مجهز به امکاناتی مانند بالکن اختصاصی، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی با کلیه لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مینی بار و لوازم آرایشی هستند. به تمام این خدمات، منظره بکر و زیبای دریا را هم اضافه کنید که از پشت قاب شیشه ای اتاق های این هتل خودنمایی می کند.

هتل کاریزما ساحلی اختصاصی هم دارد که در آن مرکزی برای غواصی به چشم می خورد. البته که در این ساحل، فرصت برای تجربه هر نوع فعالیت آبی کاملا مهیاست. حسن ختام تمام ویژگی های برجسته هتل کاریزما دسترسی بسیار خوب آن به مراکز خرید و جاذبه های دیدنی کوش آداسی است. این هتل تا بازار بزرگ و قدیمی کوش آداسی به اندازه 2 کیلومتر فاصله دارد.

هتل کرومار افسوس کوش آداسی

هتل کرومار افسوس کوش آداسی

از دیگر بهترین هتل های کوش آداسی uall، هتل کرومار افسوس است که با ارائه امکانات رفاهی مطلوب توانسته توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. این هتل که 8 طبقه با 596 واحد اقامتی متفاوت دارد، درست در 7 کیلومتری جزیره کوش آداسی واقع شده است.

اتاق های متفاوت این هتل، ضمن داشتن طراحی های گوناگون، مناسب با تعداد افراد تنظیم شده است. سوئیت ماه عسل، سوئیت پرزیدنت، سوئیت دیپلماتیک و جونیور سوئیت از اشکال اصلی اتاق های این هتل محسوب می شوند.

هتل کرومار اگرچه تا مرکز شهر چیزی حدود 12 کیلومتر فاصله دارد؛ بااین حال از دسته هتل های 5 ستاره ای است که با ارائه خدمات و تفریحات گوناگون اجازه نمی دهد از بودن در هتل احساس ملال و خستگی را تجربه کنید.

فرصت اقامت در بهترین هتل های کوش آداسی با سپهران سیر باستان

در فهرست شهرهای دیدنی ترکیه، کوش آداسی جزو مقاصد ناشناخته و گمنامی است که تقریبا کمتر کسی با جذابیت ها و زیبایی های نهفته در آن آشنایی دارد. ما در این نوشتار تلاش کردیم با معرفی بهترین هتل های کوش آداسی گوشه ای از جاذبه های گردشگری و تماشایی این شهر را برایتان به تصویر بکشیم. برای اینکه سفری فراموش نشدنی به کوش آداسی داشته باشید، خرید بلیط از آژانس مسافرتی سپهران را به خاطر بسپارید.

آژانس مسافرتی سپهران سیر باستان مجری مستقیم تور ترکیه و سایر تورهای خارجی در ایران است که با تکیه بر تجربه و تخصص خود، توانسته اعتماد گردشگران عزیز را جلب کند و به مرجعی قابل اطمینان برای تجربه های جهانگردی تبدیل شود. شما نیز می توانید با بررسی قیمت و شرایط هر تور در وبسایت www.sepehrantour.com تور مورد نظر خود را رزرو کنید. همچنین اگر قصد سفر در تعطیلات نوروز را دارید، فرصت را از دست ندهید و همین الان برای تعطیلاتی به یادماندنی برنامه ریزی کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Cg4aBFwl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه