جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

حمل هوایی از چین به ایران

2 ماه پیش ( 1402/12/11 )
 

حمل و نقل هوایی کالا در سال های اخیر به دلیل نیاز مردم به مصرف سریع کالا افزایش چشم گیری نسبت به گذشته پیدا کرده است، استفاده از هواپیما های باری و مسافری جدید نیز این عامل را در بازار تقویت کرده است. برای حمل هوایی کالا از چین به ایران باید نوع کالا در ابتدا بررسی شود، اگر کالا مشکلی داشته باشد و در دسته کالاهای ممنوعه هوایی قرار بگیرد امکان جا به جایی آن به هیچ وجه به صورت هوایی وجود ندارد و کالاها باید با روش های دیگر جا به جا شوند.

حمل هوایی از چین به ایران

کالاهای پرسود برای واردات از چین به ایران

انتخاب کالای وارداتی مناسب و پرسود یکی از مهم ترین موضوعاتی است که پیش از آغاز پروسه واردات از چین باید به آن توجه کنید. در کشور چین کالاهای زیاد و متفاوتی تولید می شود از پوشاک و لوازم آرایشی گرفته تا قطعات و دستگاه ‎های صنعتی تولید می شود همین عامل سبب می شود پروسه انتخاب کالا بسیار پیچیده و دشوار باشد. چه شما در زمینه واردات کالا از چین فعالیت داشته باشید و یا بخواهید سود خود را افزایش دهید و یا به عنوان یک تاجر تازه کار بخواهید تجارت را شروع کنید در اولین قدم باید پرسودترین کالاهای وارداتی از چین را بشناسید تا بتوانید کالایی مناسب براساس نیاز بازار ایران را برای واردات کالا به ایران انتخاب کنید تا بتوانید به سودی خوبی برسید، هدفی که تمامی تاجران در تجارت خود به دنبال آن هستند. لوازم جانبی موبایل، قطعات الکترونیکی، قطعات یدکی، پوشاک، عینک آفتابی و غیره برخی از پرسودترین کالاها برای واردات از کشور چین هستند.

 

پرسودترین کالاهای وارداتی از چین چه کالاهایی هستند؟

در کشور چین کالاهای گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شوند اگر شناخت کافی از نیازهای بازار نداشته باشید و بدون شناخت کافی اقدام به واردات کالا نمایید ممکن است با ضررهای زیادی روبه رو شوید؛ مهم است که پیش از واردات نیازهای مصرف کنندگان ایرانی و بازار ایران را بشناسید و بدانید کدام کالاها در بازار خواهان بیشتری دارند و بیشتر مورد نیاز مردم هستند.

 

واردات لوازم یدکی خودرو از چین

لوازم یدکی کی از پرسودترین کالاها برای واردات از چین است همان طور که می دانید خودرو به خصوص خودروهای تولید چین در ایران در سال های اخیر افزایش چشم گیری داشته اند. وجود تحریم ها کشور چین را به تنها کشور تامین کننده قطعات خودرو به ایران تبدیل کرده است و این موضوع بازار واردات قطعات یدکی خودرو از چین به ایران را بیشتر از گذشته پررونق کرده است و اغلب لوازم یدکی و موارد مورد نیاز خودرو ها در حال حاضر از کشور چین به ایران وارد می شوند.

در کشور چین محدودیتی برای صادرات لوازم یدکی خودرو وجود ندارد و تولیدکنندگان زیادی حوزه تولید قطعات یدکی خودرو مانند گیربکس، تسمه تایم، واترپمپ، سنسور اکسیژن، تسمه کولر فعالیت می کنند، این موضوع سبب شده تا قیمت لوازم یدکی خودرو در این کشور به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی پایین تر باشد.

 

واردات لوازم جانبی موبایل از چین به ایران

لوازم جانبی موبایل یکی از دیگر کالاهای پرسودی هستند که می توانید برای واردات از چین انتخاب کنید. در حال حاضر به دلیل افزایش کاربران موبایل، بازار لوازم جانبی موبایل رشد چشمگیری در کشور داشته است و همین عامل واردات لوازم جانبی موبایل را به تجارتی بسیار سودآور تبدیل کرده است.

کشور چین بزرگ ترین تولید کننده لوازم جانبی موبایل در جهان است و انواع مختلفی از لوازم جانبی موبایل را از برد تا شارژر، کابل شارژ و غیره با قیمت های مناسب تولید و به بازار عرضه می کند.

شهر بین المللی الکترونیک شنژن، بازار ارتباطاتSEG، بازار مخابرات تانگ تیان دی، بازار دیجیتال یوان وانگ، بازار دیجیتال مینگ تانگ و بازار پانگ یوان از بهترین بازارهای عمده فروشی شنژن برای خرید حضوری لوازم جانبی موبایل هستند. اگر سرمایه کافی برای سفر به چین و مراجعه به بازارهای عمده فروشی این کشور را ندارید می توانید از طریق خرید از سایت علی بابا چین کالای موردنیازتان را تهیه کنید و از طریق شرکت های حمل و نقل فعال در ایران محصولی که مد نظر دارید را در ایران دریافت کنید.

حمل هوایی بار از چین به ایران

واردات تجهیزات الکترونیکی از چین

قطعات الکترونیکی یکی از قطعاتی هستند که با واردات آن می توانید به سودآوری خوبی دست پیدا کنید. همان طور که می دانید در دنیای امروز استفاده از قطعات الکترونیکی در انواع لوازم و دستگاه ها کاربرد دارد و این موضوع به خوبی نیاز بازار به لوازم و قطعات الکترونیکی را نشان می دهد. از آنجایی که وزن قطعات الکترونیکی پایین است با واردات این قطعات نیازی به پرداخت هزینه های سنگین حمل و نقل ندارید و با هزینه ای مناسب می توانید حمل بار از چین به ایران داشته باشید این دو مورد واردات قطعات الکترونیکی از چین به ایران را به تجارتی پر سود تبدیل کرده اند.

برد خام، مقاومت، دیود، ترانزیستور، برد لامپ ال ای دی، کانکتور و آی سی از پرسودترین قطعات الکترونیکی برای واردات از چین به ایران هستند. هواکیانگبی (Huaqiangbei) وسیع ترین بازار الکترونیک در شنژن چین است در این بازار می توانید انواع لوازم الکترونیکی را با قیمت های مناسب خریداری کنید.

 

واردات لوازم نور و روشنایی از چین

لوازم نور و روشنایی یکی از دیگر کالاهایی هستند که با واردات آن ها می توانید سودآوری خوبی برسید. امروزه با توسعه صنعت ساخت و ساز و هوشمند شدن ساختمان نیاز به لوازم و تجهیزات روشنایی و الکترونیکی نسبت به گذشته بیشتر شده است.

 

واردات اسباب بازی از چین

یکی از دیگر کالاهایی که واردات آن می تواند سودآوری بالایی برای شما به همراه داشته باشد، اسباب بازی است. اسباب بازی  یکی از کالاهای پرتقاضا در دنیا است و در کشورمان نیز تقاضا برای خرید این دسته از کالاها بالا است. کشور چین از بزرگ ترین کشورهای تولیدکننده اسباب بازی در جهان است و انواع گوناگونی از اسباب بازی را با قیمت های مناسب تولید می کند. نتایج آمارها نشان می دهد که در صورت واردات اسباب بازی باکیفیت به کشور می توانید تا 6 برابر سرمایه اولیه، سودآوری داشته باشید که حاشیه سود مناسبی برای تاجران است، سون گانگ یکی از بهترین بازارهای عمده فروشی اسباب بازی در شنژن چین است.

 

واردات پوشاک از چین به ایران

پوشاک جز کالاهایی است که در صورت انتخاب صحیح همیشه می تواند سودآوری خوبی داشته باشد. در کشور چین تولیدکنندگان بسیاری در زمینه پوشاک فعالیت دارند و انواع پوشاک را با قیمت های مناسب تولید می کنند؛ اگر به دنبال یک فرصت سودآور برای واردات از چین هستید با کمی تحقیق می توانید پوشاک موردنیاز بازار را شناسایی کنید و با قیمتی مناسب وارد کشور کنید. بازار بائوهوا بایما، نان یانگ، لانگ تنگ، جین دو و سون گانگ تائویوان از بهترین بازارهای عمده فروشی شنژن در زمینه پوشاک هستند توجه داشته باشید که باید در هر فصل پوشاکی که در آن فصل تقاضای زیادی در بازار برای آن ها وجود دارد را به کشور وارد کنید.

 

واردات دستگاه و ماشین آلات صنعتی از چین

در کشور چین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی در تنوع بالایی تولید می شوند و انواع گوناگونی از دستگاه های صنعتی از جمله ماشین آلات موردنیاز در صنایع بسته بندی مواد غذایی، دارویی و غیره در این کشور تولید می شوند. در حال حاضر کشور چین قوی ترین تولید کننده دستگاه و ماشین آلات صنعتی در سراسر جهان است و انواع گوناگونی از ماشین آلات را تولید می کند قیمت دستگاه های صنعتی تولید شده در چین با وجود امکانات پیشرفته و کیفیت قابل قبول بسیار مناسب است و این موضوع سبب شده تا دستگاه های صنعتی به یکی از پرسودترین کالاها برای واردات از چین تبدیل شوند. اگر سرمایه بالایی دارید و به دنبال یک فرصت سودآور هستید واردات ماشین آلات صنعتی انتخاب خوبی برای شما است.

لوازم خانه آشپزخانه، لوازم دکوری، لوازم التحریر، لوازم ورزشی و عینک آفتابی از دیگر کالاهای پرسود برای واردات از چین به ایران هستند.

برای موفقیت و سودآوری بیشتر در تجارت در اولین قدم باید کالای مناسبی را برای واردات خود انتخاب کنید. اگر انتخاب کالا بدون درنظرگرفتن نیازهای بازار صورت گیرد در میانه راه با مشکل روبه رو می شوید و تجارت برای شما سودآوری ندارد؛ بلکه ممکن است کل سرمایه تان را هم به دلیل این مشکل از دست بدهید.

 

هزینه های واردات از چین به ایران به چه مواردی وابسته است؟

زمانیی که از هزینه های حمل هوایی بار از چین به ایران حرف می زنیم منظور کل هزینه های واردات است. بخشی از این هزینه ها شامل موارد زیر هستند، اگر دوست دارید تجرات شما پر سود باید و به موفقیت دست پیدا کنید باید از ابتدا این هزینه ها را محاسبه کنید و در نظر داشته باشید.

هزینه حمل و نقل: هزینه حمل و نقل کالا بسته به شیوه ی حمل و نقل انتخابی و همچنین به مبدا و مقصد مورد نظر متفاوت است. هزینه حمل بار هوایی از چین به ایران نسبت به حمل و نقل دریایی کالا بیشتر است و به همین دلیل برای تمامی کالا ها کاربرد ندارد.

حقوق گمرکی: زمانی که کالایی از کشور خارج یا به کشور وارد می شود باید هزینه ای برای آن پرداخت شود که حق گمرکی مربوط به کالا نام دارد، این هزینه با توجه به ارزش کالا و نوع کالا تفییر می کند.

ترخیص گمرکی: هزینه های ترخیص کالا عبارتند از هزینه هایی که در کشور مبدا و مقصد یعنی چین و ایران باید برای کالا پرداخت شوند. هزینه ی خروج کالا از چین و هزینه ی واردات کالا به ایران به شکل جداگانه محاسبه شده و از واردکننده کالا دریافت می شود. عوارض بندر شامل هزینه های مربوط با جرثقیل، کارمندان، هزینه حمل کانتینر، لیف تراک و حمل می شود.

هزینه انبارداری: هزینه هایی مانند بیمه، بسته بندی و هماهنگی های ارسال در این دسته قرار می گیرند که با توجه به تعداد و حجم کالا در حال تغییر هستند.

برای حمل بار هوایی از چین به ایران مهترین فرودگاه تجاری چین که می توان از آن ها بار را به ایران ارسال کرد عبارتند از فرودگاه پکن (PEK)، شانگهای (PVG)، گوانگجو (CAN)و شنزن (SZA) . حروف نوشته شده در پرانتز، نشان دهنده کد یاتای هر فرودگاه هستند، یاتا انجمن بین المللی حمل ونقل هوایی است و به صورت بین المللی ارائه می شود و دارای قوانین مشخصی است.

 

زمان رسیدن محموله با استفاده از کارگو چین

اگر بخواهید از کارگو دریایی چین استفاده کنید، اجناس عادی از 18 تا 25 روز و اجناس برند بیش از 30 روز تا رسیدن به مقصد در مسیر هستند و سپس به گمرک های ایران وارد می شوند.

اصلی ترین عامل تأثیرگذار در قیمت کارگو از چین و یا هر کشور دیگری وزن بار است. قوانین کارگو به این صورت هستند که هر چقدر که وزن بار شما بیشتر باشد، میزان هزینه ای که بابت هر واحد از بار پرداخت کنید، کمتر می شود. برای حمل بار هوایی از چین به ایران باید بدانید که حجم یکی از مؤثرترین مؤلفه ها در هزینه کارگو کالاها است.

 

محاسبه هزینه بر اساس حجم کالا انجام می شود و مراحل آن به این صورت است که اگر بار شما به ازای هر متر مکعب، وزنی کمتر از 167 کیلوگرم داشته باشد، محموله شما در دسته محموله های حجیم طبقه بندی می شود، برای هر متر مکعب حجم آن به اندازه 167 کیلوگرم هزینه کارگو محاسبه می شود.

یکی دیگر از مؤلفه هایی که بر روی قیمت کارگو از چین به ایران تأثیر دارد مسافتی است که هواپیما و یا کشتی برای رساندن بار شما طی می کند. مهم ترین موضوع در محاسبه مسیر، شهر مبدأ و مقصد محموله است.

در فرایند ارسال بار به جز مسیر مؤلفه دیگری وجود دارد که در قیمت کارگو تأثیرگذار است. با توجه به حجم واردات کالا از چین، میزان پروازهایی که به مقصد ایران چین را ترک می کنند در هر استان متفاوت هستند.

شهر پکن و شانگهای با توجه به موقعیت دیپلماتیک و تجاری نسبت به شهرهای شنجن و گوانگجو که در موقعیت تولید کننده و صنعتی قرار دارند، هزینه های کمتری برای حمل هوایی دریافت می کنند. دلیل آن هم میزان کمتر ارسال بار از این استان ها به ایران و رقابت با دیگر شهرهای پر ترافیک از لحاظ ارسال بار در این کشور است.

حمل هوایی از چین به ایران با آریاحمل

حمل هوایی از چین به ایران با آریاحمل

شرکت آریا حمل ارائه دهنده رقابتی ترین نرخ های کرایه حمل هوایی از چین به ایران می باشد و ما همواره سعی داریم تا بهترین خدمات موجود را به مشتریان خود ارائه نماییم. خدماتی مانند:

حمل کالا با خطوط هواپیمایی ایرانی و خارجی

سرویس حمل از درب کارخانه(Ex-works)

حمل هوایی کالاهای حجمی و سنگین

حمل هوایی کالاهای خطرناک

حمل هوایی کالاهای یخچالی

حمل هوایی کالاهای عمومی

بسته بندی کالا

 

تلفن: ۸۶۱۲۱۰۰۰-۰۲۱

وب سایت: ariahaml.com

https://ariahaml.com/?p=364

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MRrfu1VO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه