جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

در دنیای امروز، سرعت و کیفیت پخت غذا، نقشی حیاتی در جلب رضایت مشتریان و ارتقای سودآوری رستوران ها و فست فودها ایفا می کند. در این میان، دستگاه فر ریلی پخت پیتزا به عنوان راه حلی نوین و کارآمد، ظهور پیدا کرده است. این دستگاه با پخت سریع و یکنواخت پیتزا و ساندویچ های تنوری، به رستوران ها کمک می کند تا به سرعت پاسخگوی تقاضای مشتریان خود باشند و در عین حال، کیفیتی مطلوب را ارائه دهند.

انتخاب فر ریلی پخت پیتزا مناسب با توجه به نیازهای مجموعه از جمله ظرفیت پخت مورد نیاز، فضای آشپزخانه و بودجه انجام می شود. فر ریلی پخت پیتزا از نوار نقاله ای فلزی تشکیل شده است که پیتزاهای آماده نشده را از تونلی گرم عبور می دهد و از سمت دیگر نقاله پیتزای پخته و آماده را تحویل می گیرید. المنت های گرمایشی برقی یا گازی تعبیه شده در تونل، دمای آن را به حدی تنظیم می کنند که پخت مطلوب پیتزا در زمان کوتاه انجام شود. تنظیم دقیق دما و سرعت نوار نقاله، نقشی کلیدی در کیفیت پخت و حفظ طعم و مزه پیتزا ایفا می کند.

معرفی نوژن تولید کننده انواع فر ریلی پیتزا در کشور

چگونه اقدام به خرید فر پیتزا درجه یک نمایم؟

انتخاب و خرید فر پیتزا مناسب، با توجه به تنوع مدل ها و برندهای موجود در بازار، می تواند چالش برانگیز باشد. فرهای ریلی شرکت ماشین های پخت نوژن در دو سری S و N ارائه می شوند که شما می توانید با توجه به ظرفیت پخت و همچنین فضای آشپزخانه‌ی مجموعه‌ی خود دستگاه مورد نیازتان را انتخاب کنید:

فر پیتزا سری N :

 موتور گیربکس این سری در بغل دستگاه قرار دارد و امکان قرارگیری طبقاتی و ارتقا تا سه فر بر روی هم را فراهم می کند. این امر، بهینه سازی فضا را بدون کاهش عملکرد و همچنین تفکیک پخت را به ارمغان می آورد.

فر پیتزا سری S :

 با وجود دو درب (درب و دریچه) جهت نگهداری و نظافت و همچنین ظرفیت های مختلف، این سری نیز انتخابی ایده آل برای أنواع فضاهای آشپزخانه های کوچک و بزرگ است.

علاوه بر این طبقه بندی، در ادمه‌ی متن با تمامی مدل های فر ریلی پخت پیتزای نوژن آشنا می شویم :

2230N

فر ریلی پخت پیتزا 2230N

فر ریلی پخت پیتزا 2230N یکی از مهم ترین مدل های فر ریلی نوژن محسوب می شود. این دستگاه به دلیل نصب موتور در بغل آن، قابلیت جاگذاری طبقانی بر روی یکدیگر را دارد. این ویژگی، به شما امکان می دهد تا بدون اشغال فضای اضافی، ظرفیت پخت خود را به طور قابل توجهی افزایش داده و آن را تفکیک کنید و تنوع منوی خوتان را نیز افزایش دهید.

2030S

فر ریلی پخت پیتزا 2030S، به عنوان کوچک ترین گزینه بین مدل های فر ریلی پیتزا نوژن شناخته می شود که برای محیط هایی که فضای کمتری دارند و یا نیاز به گنجایش بیشتر ندارند بسیار کاربردی و مناسب است.

3040S

فر ریلی پخت پیتزا نوژن مدل 3040S به عنوان محبوب ترین و پرفروش ترین فر پیتزای شرکت نوژن شناخته می شود. این دستگاه با گنجایش و ابعاد متوسط برای انواع محیط های مختلف، رستوران ها و فست فودهای کوچک و بزرگ پراستفاده است.

3040NG

دستگاه فر ریلی پیتزا 3040NG نوژن با پخت سریع، یکنواخت، با تنوع، قابلیت جاگذاری طبقاتی مانند مدل 2230N و مزایای متعدد دیگر، به عنوان راه حلی ایده آل برای رستوران ها و فست فودهایی شناخته می شود که به دنبال ارتقای کیفیت و راندمان پخت خود هستند.

3048S

این مدل از فر ریلی پخت پیتزا نوژن در دسته‌ی دهنه ۷۰ جای می گیرد. فرهای پیتزا دهنه ۷۰ در بین فرها از مدل های محبوب و پرفروش محسوب می شوند و با ظرفیت های نسبتا بالا برای آشپزخانه های شلوغ تر بسیار مناسبند. دستگاه فر ریلی پیتزا 3048S مشابه مدل 3040S می باشد، اما تفاوت این دو دستگاه در ابعادشان است که به معنای ظرفیت بیشتر در مدل3048S است.

3060S

فر ریلی پیتزا 3060S

در میان مدل های متنوع فر ریلی نوژن، فر ریلی پیتزا 3060S با دهانه 70، ظرفیت تولید بالا، دو موتوره بودن و دوام بالا، به عنوان انتخابی ایده آل برای رستوران های شلوغ و پرمشتری شناخته می شود. ظرفیت تولید این دستگاه، ۲۰۰ تا ۲۲۰ پیتزا در ساعت است که می تواند نیازهای مجموعه های غذایی مختلف را برطرف کند.

4080s

فر ریلی پیتزا 4080S

دستگاه فر ریلی پیتزا 4080S جزو مدل های دهنه‌ی ۱۰۰ محسوب می شود. این دستگاه بزرگترین فر ریلی پیتزا نوژن محسوب می شود و ظرفیت پخت آن نیز بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ پیتزا در ساعت است.

برای انتخاب و خرید فر پیتزا، باید ابتدا نیاز های خود مثل ظرفیت پخت مجموعه، نوع منو، فضای آشپزخانه و بودجه‌ی خود را مشخص کنید و با درنظر گرفتن تمامی این فاکتور ها تصمیم بگیرید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از مدل های فر ریلی پیتزا نوژن، قیمت دستگاه ها و همچنین دریافت مشاوره‌ی رایگان با همکاران ما در بخش فروش شرکت نوژن تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید درخواست خود را در وبسایت نوژن ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

قیمت یک فر ریلی خوب چقدر است؟

قیمت یک فر ریلی پخت پیتزا به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

ظرفیت پخت و ابعاد

ظرفیت پخت به معنای تعداد پیتزا در ساعت است. هر ظرفیت تولید، ابعاد مختلفی به دستگاه شما می بخشد. برای خرید فر ریلی مناسب فضایتان باید اندازه‌ی دهنه، اندازه دستگاه و ظرفیت پخت آن را بررسی کنید.

نوع موتور

فر ریلی پیتزا با موتور گیربکس در بغل، به دلیل امکان جاگذاری طبقاتی، قیمت بالاتری نسبت به فر پیتزا با موتور گیربکس در پایین دارند.

جنس ساخت

بله، جنس بدنه فر ریلی یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن است. به طور کلی، فرهای ریلی با بدنه استیل ضد زنگ قیمت بالاتری دارند. استنلس استیل در برابر زنگ زدگی، خوردگی و سایش مقاوم تر است و طول عمر بالاتری دارد. فرهای ریلی پیتزا شرکت نوژن، همه از استنلس استیل ساخته شده اند و دوام و ماندگاری بالایی دارند.

قابلیت ها و امکانات

وجود امکاناتی مانند سیستم های کنترل دما و سرعت پیشرفته، قابلیت تنظیم نوار نقاله، سیستم های عایق بندی حرارتی و ... قیمت فر ریلی را افزایش می دهد.

نوسانات ارزی

با توجه به وابستگی قیمت مواد اولیه و تجهیزات به نرخ ارز، قیمت فرهای ریلی نیز تحت تأثیر نوسانات ارزی قرار می گیرد. در نتیجه به هنگام خرید مجددا باید قیمت دستگاه را استعلام کنید.

کمی بیشتر در رابطه با شرکت نوژن بهترین تولید کننده فر پیتزا بدانیم

شرکت ماشین های پخت نوژن در سال ۱۳۷۰ با هدف تولید و طراحی با کیفیت ماشین آلات پخت آغاز به کار کرد. این شرکت با تولید فر ریلی پیتزا در ایران، گامی بزرگ در جهت ارتقای صنعت رستوران داری کشور برداشت. نوژن با سابقه بیش از 30 سال در تولید فر پیتزا، به عنوان یکی از پیشگامان و برندهای معتبر در این زمینه شناخته می شود. شرکت نوژن طیف وسیعی از فرهای ریلی پیتزا را در ظرفیت ها و مدل های مختلف تولید می کند. این فرها با دهانه های 50، 70 و ۱۰۰ سانتی متر و ظرفیت پخت 60 تا 240 پیتزا در ساعت، برای پاسخگویی به نیازهای مختلف رستوران ها و فست فودها طراحی شده اند.

نوژن در تولید فر ریلی پیتزا از مرغوب ترین مواد اولیه و تجهیزات مدرن استفاده می کند. این شرکت با بهره گیری از متخصصان مجرب و کنترل دقیق کیفیت، محصولاتی با کیفیت بالا و راندمان مطلوب به مشتریان خود ارائه می دهد.

نوژن خدمات پس از فروش گسترده ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. این خدمات شامل نصب و راه اندازی، گارانتی و ضمانت، تعمیرات و نگهداری و تامین قطعات یدکی می باشد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان، پاسخگویی به تمامی سوالات و آشنایی بیشتر با انواع مدل های فر ریلی پیتزا نوژن با دفتر فروش ما تماس بگیرید. شرکت نوژن در تمامی مراحل اعم از انتخاب دستگاه، تجهیز مجموعه و بازدید از دستگاه ها پیش از خرید شما را راهنمایی خواهند کرد. همچنین می توانید درخواست خود را در وبسایت نوژن ثبت کنید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

تلفن های دفتر فروش نوژن:

02126610759

02126610749

آدرس وبسایت نوژن :

Nojanco.com

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Y8LUBqB4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه