جمعه, ۱۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 3 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

جدیدترین قیمت تیرآهن، میلگرد و ورق 

در صنعت ساخت و ساز یکی از پرکاربرد ترین ابزار ها جهت ساخت سازه ها آهن الات هستند. از این رو اطلاع و پیشبینی قیمت آهن الات برای صاحبان مشاغل این حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که در هنگام اجرای پروژه اگر قیمت آهن الات به طور دستخوشی نوسان پیدا کند روند پروژه را با کندی مواجه خواهد کرد. علاوه بر این مورد نوسان قیمت آهن الات چالش های زیادی را در بازار ایجاد خواهد کرد و به طور مستقیم بر همه چیز تاثیر خواهد گذاشت؛ اما خب چاره کار در چیست؟ در ادامه با همراه شوید به عوامل تاثیر گذار درقیمت آهن الات و همچنین به اطلاع از قیمت روز و لحظه ای آهن الات در مجموعه بزرگ آهن رسان بپردازیم.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تیرآهن

تیرآهن ، یکی از کاربردی ترین ابزارها در صنعت ساخت و ساز است. از این ابزار جهت استفاده در ستون ها، پایه ها، اسکلت ساختمان و هر چیز دیگری که وظیفه تحمل فشار سازه را دارد استفاده می شود. به همین دلیل است که هنگام خرید یکی مهم ترین عواملی که باید به آن توجه کرد قیمت آن است. قیمت تیرآهن هم همانند سایر مقاطع فولادی به صورت روزانه و لحظه ای در حال تغییر است و دلیل این نوسانات نیز به عوامل مانند: نرخ ارز، قیمت نفت، نرخ حمل و نقل و... بستگی دارد.

استعلام قیمت لحظه ای تیرآهن

مجموعه بزرگ آهن رسان با سی سال تجربه در تامین مقاطع فولادی در عرصه کشور و بین الملل این امکان را برای شما خریداران عزیز فراهم آورده است که قبل از خرید محصولات خود از قیمت لحظه ای و ثانیه ای آن مطلع شوید. شما خریدارن و همچنین فروشندگان عزیز می توانید با شماره (05131916) تماس حاصل فرمایید.

استعلام قیمت روز تیرآهن

از آن جایی که قیمت تیرآهن در بازار همواره در حال تغییر است. کارشناسان فروش، مقطع قیمت تیرآهن را معمولا به صورت روزانه قرار داده اند که شما خریدارن عزیز می توانید قبل از سفارش محصول خود وارد صفحه‌ی قیمت تیرآهن شوید و از قیمت دقیق امروز تیرآهن با خبر شوید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت میلگرد

یکی دیگر از ابزار های مهم و پر کاربرد در صنعت ساخت و ساز میلگرد ها هستند. از میگلرد در ساخت آرماتور، ستون های بتنی، تقویت استحکام سازه و... استفاده می شود به همین دلیل میلگرد نقش حیاتی در بازار ساخت و ساز داشته و کوچک ترین نوسان در قیمت میلگرد باعث به تاخیر افتادن پروژه می انجامد. از عومل تاثیر گذار بر قیمت میگلرد می توان به نرخ تورم در کشور، میزان عرضه و تقاضا، سیاست های دولت جهت فروش. و... اشاره کرد که همگی آن ها تاثیر مستقیم و به سزایی در نوسان قیمت میلگرد دارند.

استعلام قیمت لحظه ای میلگرد

همان طور که می دانید مواد اولیه جهت تولید میلگرد، آهن و آلیاژهای فولادی است. در نتیجه با نوسان قیمت آهن و فولاد قیمت میلگرد نیز تغییر پیدا می کند. همچنین میزان فروش کارخانه نیز در قیمت میلگرد تاثیر گذار است. علاوه بر موارد بالا مواردی همچون: هزینه حمل و نقل، هزینه باسکول، هزینه بارگیری و از همه مهم تر نرخ دلار در قیمت لحظه ای میلگرد تاثیر گذار است. جهت اطلاع کامل از قیمت لحظه ای میلگرد می توانید با شماره (05131916) تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شما را به طور ثانیه ای از قیمت لحظه ای میلگرد راهنمایی کنند.

استعلام قیمت روز میلگرد

قیمت میلگرد همواره یک قیمت پویا و متغیر است و بر اساس نرخ ارز، قیمت طلا و نرخ عرضه و تقاضا، در حال تغییر است؛ اما مجموعه آهن رسان این امکان را برای شما خریدارن عزیز فراهم آورده است که می توانید با مراجعه به سایت قیمت روز میلگرد از جزئیات قیمت میلگرد به صورت روزانه را، در جدول مشاهده نمایید.

قیمت روز میلگرد

عوامل تاثیر گذار بر قیمت ورق

یکی دیگر از ابزارهای مقاطع فولادی ورق های آهنی است که کاربردهای فراوانی در صنعت ساخت و ساز و همچنین در صنعت خودرو سازی دارد. از ورق در ساختمان سازی، کشتی سازی، خودرو سازی، صنایع نفت و گاز و... استفاده می شود. قیمت ورق نیز به دلیل نوسانات بازار قیمت مقاطع فولادی دستخوش تغییراتی پیدا می کند که این تغییرات به عواملی مانند: نرخ واردات آهن الات، میزان فروش کارخانه، قیمت مواد اولیه، نرخ دلار و مواردی از این قبیل بستگی دارد که باعث تغییر قیمت ورق به صورت روزانه و لحظه ای می شود.

استعلام قیمت لحظه ای ورق

همان طور که اشاره کردیم قیمت ورق در بازار دارای نوساناتی است اطلاع دقیق از قیمت لحظه ای ورق برای افراد شاغل در این حوزه و همچنین خریداران بسیار ضروری و حیاتی است که شما خریدران و فروشندگان عزیز می توانید با تماس به شماره (05131916) از قیمت لحظه ای و دقیق ورق در بازار با خبر شوید.

استعلام قیمت روز ورق

از آن جایی که اقتصاد کشور ما حول محور دلار حرکت می کند کوچک ترین نوسان بر قیمت دلار به طور مستقیم در قیمت روز ورق تاثیر می گذارد و به همین دلیل است نرخ فروش مقاطع فولادی به صورت روزانه و لحظه ای است و این بدان معنا است که صاحبان مشاغل در این حوزه باید به صورت روزانه و قبل از خرید، قیمت ورق آهن را چک کنند تا در هنگام اجرای پروژه مورد نظر به مشکل بر نخورند.

بررسی نوسانات در سال 1402

در سال 1402 شاهد نوسانات فراوانی در قیمت آهن الات بوده ایم، و همین امر سبب شده است تا خریدارن، با چالش های گوناگونی برای خرید مقاطع فولادی مواجه شوند. به طور کلی در یک سال گذشته قیمت آهن الات به عوامل متعددی از قبیل نوسانات نرخ دلار، سیاست های فروش دولت و قیمت مواد اولیه وابسته بوده و به همین دلیل در برخی از ماها، در سال 1402 شاهد رکود قیمت مقاطع فولادی بوده ایم. در برخی از ماه های سال به دلیل بالا رفتن نرخ ارز و افزایش نرخ عرضه و تقاضا شاهد افزایش قیمت آهن الات بوده ایم. به دلیل وجود تحریم ها و نوسان نرخ دلار نمی توان به طور دقیق قیمت آهن الات را در ماه های جاری را پیش بینی کرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

بررسی نوسانات در سال 1402

عوامل موثر بر نوسان بازار فولاد در سال 1402

  • دلار: اولین و مهم ترین عامل در نوسانات اخیر بازار فولاد نرخ دلار است. با کوچکترین نوسان در قیمت دلار، بازار فولاد هم به سرعت بالا و پایین می شود. زمانی که دلار روند صعودی را پیش می گیرد خیلی سریع و به طور مستقیم بر روی کل بازار ایران تاثیر می گذارد که همین امر سبب می شود که فرایند تولید مقاطع فولادی پر هزینه تر انجام شود که در نتیجه باعث بالا رفتن قیمت آهن الات در بازار می شود.
  • میزان عرضه و تقاضا: یکی دیگر از عوامل موثر بر نوسانات قیمت مقاطع فولادی در سال 1402 میزان عرضه و تقاضا است. زمانی که میزان تقاضا افزایش مییابد و میزان عرضه کم می شود؛ باعث بالا رفتن قیمت آهن الات در بازار می شود.
  • نرخ مواد اولیه جهت تولید: زمانی که دلار روند صعودی را طی میکند به طور مستقیم بر روی همه‌ی محصولات داخل ایران تاثیر می گذارد که یکی از این محصولات مواد اولیه فرایند تولید مقاطع فولادی است که با، بالا رفتن نرخ دلار، قیمت مواد اولیه نیز افزایش می یابد در نتیجه باعث افزایش قیمت آهن الات می شود.
  • افزایش قیمت مقاطع فولادی در سطح جهانی: کشورهای بزرگی مانند: چین، استرالیا، آلمان و... یکی از بزرگترین تولید کنندگان مقاطع فولادی در عرصه بین الملل هستند که سیاست های تعیین قیمت آن ها باعث نوسان قابل توجهی در بازار ایران می شود.

تا به اینجا به چهار مورد از اصلی ترین عوامل نوسانات در سال 1402 پرداختیم؛ اما عوامل دیگری مانند: نرخ حمل و نقل، هزینه باسکول، میزان سود کارخانه، خط مشی های دولت و مواردی از این قبیل که باعث نوسان جزئی در بازار فولاد می شوند.

سخن آخر

امروزه مقاطع فولادی یکی از پرکابرد ترین و حیاتی ترین ابزرها در زندگی بشر به شمار می روند و همین امر سبب شده تا صاحبان مشاغل در این حوزه قبل از خرید از قیمت آن خبر دار شوند تا در زمان اجرای پروژه به مشکل بر نخورند. قیمت مقاطع فولادی هم با توجه به عواملی مانند: نرخ دلار، نرخ طلا، میزان عرضه و تقاضا و... دارای نوسانات لحظه ای است و در قیمت بازار آهن الات تاثیر گذار هستند. مجموعه آهن رسان با سی سال سابقه تامین آهن الات، این مزیت بزرگ را برای شما خریداران عزیز فراهم آورده است تا با تماس به شماره(05131916) با کارشناسان بزرگ مقاطع فولادی در ارتباط باشید تا شما را از قیمت لحظه ای و سایر اطلاعات ریز و درشت در حوزه‌ی خریدن آهن الات با خبر سازند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1ntG0FuF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه