چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 8 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای خرید خط تلفن ویپ در سال 1403

یکی از تصمیم های مهم برای ارتقای ارتباطات شما و کسب و کارتان خرید خط تلفن ویپ است. شما با استفاده از تلفن ویپ، امکانات بیشتری نسبت به خطوط تلفن سنتی خواهید داشت و می توانید از قابلیت های پیشرفته ای مثل تلفن گویا مجازی، فکس اینترنتی، صندوق صوتی، ضبط تماس تلفنی، ترانسفر داخلی، صف انتظار، تماس همزمان، تماس خروجی، منشی مجازی و غیره بهره مند شوید.

با خرید تلفن ویپ، می توانید هزینه های تماس های خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهید. همچنین این سیستم ها قابلیت انعطاف پذیری بالا دارند و به راحتی قابلیت گسترش و اضافه کردن خطوط جدید را دارند.

بنابراین، با توجه به اهمیت ویژه خرید خط تلفن ویپ برای کسب و کار شما، پیشنهاد می شود که در انتخاب و مقایسه انواع سرویس های ویپ و ارائه دهندگان مختلف دقت کنید تا بهترین گزینه را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

در همین زمینه بخوانید: دو هفته تلفن گویا را رایگان امتحان کنید

تلفن ویپ چیست؟

تلفن ویپ یک نوع خط تلفن است که برای انتقال صدا و تصویر از اینترنت استفاده می کند. در این نوع خط تلفن، صدا به صورت داده های دیجیتال کدگذاری و انتقال داده می شود. این خط تلفن ثابت 8 رقمی است و برخلاف تلفن ثابت معمولی یا آنالوگ نیازی به سیم کشی نداشته و بر روی بستر اینترنت است.

مزایای استفاده از تلفن ویپ نسبت به تلفن معمولی

مزایای استفاده از تلفن ویپ نسبت به تلفن معمولی

  1. کاهش هزینه ها: شما با داشتن تلفن ویپ دیگر نیازی به خرید تجهیزات و سخت افزار جانبی، سیم کشی و غیره نخواهید داشت. همچنین سیستم های تلفنی ویپ معمولا به صورت اشتراکی پرداخت شده و همه‌ی امکانات در پکیج های قیمتی گنجانده می شوند. زیرا خطوط ویپ نرخ هزینه‌ی تماس کمتری نسبت به دیگر سیستم های تلفنی برای تماس های بین المللی و مسافت طولانی دارد هزینه های تماس کسب و کارتان به طول قابل توجهی کاهش پیدا می کند.
  2. انعطاف پذیری: کارمندان شما با تلفن ویپ دیگر به حضور در دفترکار وابسته نیستند و هرجا که باشند از طریق اینترنت و تلفن ویپ می توانند دورکاری کنند.
  3. کیفیت صدا: با استفاده از تلفن ویپ می توانید از کیفیت بهتری در تماس های صوتی برخوردار شوید.
  4. نصب آسان: تنها کاری که برای راه اندازی تلفن ویپ باید انجام دهید کار کردن با نرم افزار آنلاین ارائه دهنده‌ی سرویس است و نیازی به خرید هیچ سخت افزاری نیست، در صورتیکه برای نصب سیستم ویپ در تلفن های معمولی نیاز به خرید خط تلفن و نصب سیستمPBX فیزیکی در فضای دفترکاراست.
  5. قابلیت انتقال شماره: با تلفن ویپ می توانید شماره تلفن ثابت خود را به هر کجا که اسباب کشی کنید انتقال دهید.
  6. مقیاس پذیری: سیستم تلفن ویپ به شما اجازه می دهد به امکانات پیشرفته در تماس مثل مسیریابی تماس، سانترال مجازی، ضبط تماس، فکس اینترنتی، صندوق صوتی، تماس همزمان، صف انتظار، ترانسفر داخلی و غیره دسترسی داشته باشید.

نکات مهم قبل از خرید تلفن ویپ

 

  • مشخص کردن نیاز خود: آیا برای استفاده شخصی یا تجاری به تلفن ویپ نیاز دارید؟ چه امکاناتی برای شما ضروری است؟.
  • سازگاری با سیستم: مطمئن شوید که تلفن ویپ با سیستم شما (مانند روتر یا سیستم تلفنی) سازگار باشد.
  • کیفیت صدا: از کیفیت صدای تلفن اطمینان حاصل کنید. مطمئن شوید که صدای تلفن ویپ واضح و بدون اختلال باشد.
  • امنیت: امنیت اطلاعات شما بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که تلفن ویپ شما از پروتکل های امنیتی مانند SRTP (Secure Real-time Transport Protocol) پشتیبانی کند.
  • هزینه: هزینه های خرید تلفن ویپ و همچنین هزینه های سرویس مربوط به آن را بررسی کنید و با سایر گزینه ها مقایسه کنید.
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش: مطمئن شوید که شرکت فروشنده به خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتریان توجه دارد.

با رعایت این نکات، می توانید تصمیم بهتری برای خرید تلفن ویپ بگیرید.

انتخاب بهترین ارائه دهنده خدمات ویپ

زمانی که پای انتخاب شرکت های ارائه کننده‌ی خطوط ویپ به میان می آید گزینه های زیادی در دسترس نیست. اگر تمایل به خرید تلفن ویپ دارید می توانید از خطوط دفترشما استفاده کنید. این خطوط با پیش شماره‌ی تهران شروع می شوند و دارای سرشماره های ۲، ۷ و ۹ هستند.

با خرید این سرویس می توانید به گزارش ها و جزئیات تماس ها هم از طریق پرتال طراحی شده توسط تیم دفترشما و هم پیامک و ایمیل دسترسی داشته باشید. همچنین امکانات بیشتری مثل تلفن گویا، فکس اینترنتی، صندوق صوتی، آوای انتظار و تعریف نامحدود داخلی، ضبط مکالمات تلفنی، ترانسفر داخلی، صف انتظار، منشی مجازی و غیره نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

مزایای تلفن ویپ دفترشما

شما می توانید بی نیاز به هیچ سخت افزاری و دانش خاصی، در هر کجای ایران، بدون وابستگی به فضای فیزیکی برای کسب و کار خود، یک شماره تلفن ثابت اختصاصی به همراه، امکانات کامل یک دفتر کار حرفه ای مثل سانترال مجازی، تلفن گویا، منشی مجازی، فکس اینترنتی، صندوق صوتی، ضبط مکالمات تماس، تماس ورودی و خروجی، صف انتظار، ترانسفر داخلی، دایورت رایگان و نامحدود روی شماره های ثابت و موبایل را در کنار هم داشته باشید.

همچنین دقت داشته باشید که خطوط دفترشما برای برقراری تماس نیاز به اتصال به اینترنت ندارد.

با خرید تلفن ویپ دفترشما، مالکیت دائمی خط تلفن ثابت به شما تعلق می گیرد. به طور مثال با خرید خط تلفن اینترنتی با پیش شماره تهران، دیگر دغدغه تغییر شماره تلفن ثابت برای تغییر دفترکار وجود ندارد و مهم تر از آن نیازی به خرید تجهیزات و سخت افزار جانبی، سیم کشی و غیره نخواهید داشت. از دیگر مزایای تلفن ویپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مقرون به صرفه بودن
  2. عدم نیاز به زیرساخت و ساده بودن راه اندازی
  3. پاسخگویی حرفه ای تر و بالا بردن سطح رضایت مشتری
  4. تلفن گویا برای پاسخگویی به تماس های ورودی تا ۳۲ تماس هم زمان با امکان تنظیم پیام خوش آمدگویی اختصاصی حتی با صدای خود شما.
  5. امکان ارسال و دریافت فکس بدون نیاز به دستگاه فکس و هیچ نرم افزاری دیگری فقط از طریق ایمیل
  6. امکان تماس گرفتن با مخاطب ها و مشتری هایتان از طریق شماره تلفن ثابت بدون نیاز به اینترنت حتی با موبایل (از طریق سرویس تماس خروجی)
  7. صندوق صوتی برای وقتی دوست ندارید تماس ها رو جواب بدید مثلا بعد از ساعت کاری یا آخر هفته ها
  8. پنل حرفه ای برای مدیریت تماس های ورودی که به راحتی میشود منو تعریف کنید و هر تماسی را برای توضیحات بیشتر یا ارتباط با کسی که باید پاسخ آن تماس خاص را بدهد به مخاطب اصلی وصل کنید.

تلفن ابری ویژه کسب و کارها

راهنمای نصب و راه اندازی خط تلفن ویپ دفترشما

همچنین تلفن ویپ دفترشما هزینه‌ی نصب و راه اندازی ندارد و صرفا ماهیانه هزینه‌ی اشتراک سرویس را پرداخت می کنید. درحقیقت شما یک سانترال حرفه ای را در اختیار خواهید داشت که تنظیمات آن به صورت کاملا آنلاین و بسیار آسان انجام میگیرد.

مزیتی که تلفن ویپ دفترشما نسبت به بقیه دارد این است که شما جهت پاسخگویی به تماس های کسب و کارتان نیاز به استخدام هیچ گونه اپراتوری ندارید. در واقع ما از اپراتورهای با تجربه و حرفه ای خود برای پاسخگویی به تماس های مشتریان شما استفاده می کنیم.

اپراتورهای دفترشما برطبق دستورالعملی که شما از پیش تعیین می کنید به تماس ها پاسخ خواهند داد. همچنین با وجود کارشناسان حرفه ای تجربه‌ی خوبی از تماس با برندتان برای مشتریان رقم خواهد خورد و تاثیر مثبتی در تصویر برندتان می گذارد. با تلفن ویپ می توانید گزارش تمامی تماس ها را در پورتال خود ببینید و مرکز تماس کسب و کارتان را به صورت آنلاین مدیریت کنید.

برای استفاده از تلفن ویپ دفترشما کافیست ابتدا میزان دقایق مکالمه های کسب و کارتان در طول یک ماه را تخمین زده و بر همین اساس یکی از بسته های سرویس مرکز تماس دفترشما را انتخاب کنید.

برای تست و بررسی تلفن ویپ دفترشما می توانید به مدت ۱۵ روز و کاملا رایگان از تلفن ویپ سایت دفترشما استفاده کنید.

برای راهنمایی بیشتر قبل از خرید تلفن ویپ ابتدا با شماره‌ی 02128420 تماس حاصل کنید تا تیم پشتیبانی و فروش دفترشما راهنماییتان کند.

 با تلفن ویپ دفترشما بدون اینکه دغدغه‌ی پاسخگویی به تماس های مشتریان را داشته باشید می توانید بر روی مسائل مهم تری در کسب و کارتان تمرکز کنید و فروش خود را بالاتر ببرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fkSBJ65c
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آباد
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه