چهارشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Wed, 3 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز
آیا می‌دانستید؟

ارتباط میان بخشی

9 سال پیش ( 1395/4/23 )
 

آیا می دانستید یکی از اصول خدمات به مشتریان، داشتن ارتباط مناسب با سایر بخش هاست؟ یکی از اهرم های موفقیت هر شرکت یا سازمانی داشتن ارتباطات درست و بر مبنای همکاری در بخش های مختلف آن شرکت یا سازمان است. در صورتی که مشکلی بین اجزای مختلف یک شرکت وجود داشته باشد، خدمات رسانی به مشتریان، میزان موفقیت و عملکرد آن شرکت افت خواهد کرد.

یکی از بخش هایی که به صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط است و دائماً بازخوردهای آنها را بررسی و شناسایی می کند بخش خدمات شرکت است. در بخش های خدماتی یک شرکت با استفاده از امکانات و رسانه های مختلف ارتباطی از قبیل تهیه کاتالوگ ها، ایمیل ها، شماره های تماس و. . . با مشتریان ارتباط برقرار می کنند.

این بخش از جمله بخش های مهم شرکت است. داشتن ارتباط مناسب با سایر بخش های شرکت و همچنین استفاده از تکنولوژی های به روز و جدید می تواند برای بخش خدمات شرکت بسیار مفید باشد تا خدمات به شکل صحیح، سریع و منظم به دست مشتریان برسد.

سعی کنید بخش خدمات و ارتباط با مشتریان را به شرکت های دیگری واگذار کنید ولی منابع قابل اعتمادی برای جمع آوری اطلاعات از آن شرکت ها و مراکز ایجاد کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NwqmxLit
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه