یکشنبه, ۲۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Sun, 11 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

ارزیابی فعالیت تبلیغاتی

10 سال پیش ( 1393/12/20 )
 

آیا می دانستید با تقسيم هزينه كل تبلیغاتی بر تعداد مخاطبان، مي توانيد هزينه هر نفر را در هر رسانه به دست آوريد و فعالیت تبلیغاتی خود را ارزیابی کنید؟ با این حال باید بدانید که این کار نمي تواند به صورت دقیق موثر بودن رسانه های انتخابی را براي شما مشخص كند. مثلا اگر مي خواهيد يك كتابچه رايگان يا يك فيلم ويدئویی را كه حاوي راهنماي استفاده كننده است ارائه دهيد، نياز به رسانه اي داريد كه مشتري شما بتواند محتواي اين فيلم ويدئو را ببيند و فرصت كافي براي يادداشت شماره تلفن يا نشاني شما داشته باشد.

همچنين اگر محصول شما نياز به نمايش در مدت زمانی كوتاه دارد یا اينكه فقط براي مدت زمان خاصي داراي اعتبار است و در همان زمان كوتاه بايد به تعداد بيشتري مشتري ارائه شود، مي توانيد از رسانه هایی مثل روزنامه هاي محلي هم براي تبليغ استفاده كنيد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MRDveAXm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه