دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Mon, 12 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

بازاریابی خدمات

10 سال پیش ( 1393/12/19 )
 

آیا می دانستید یکی از مواردی که بازاریابی خدمات را پیچیده می کند، متغیر بودن روش های بازاریابی برای افراد مختلف است؟ از آنجایی که انسان در تدارک خدمات دخیل است، هیچ دو خدمتی شبیه هم نیستند و متغیرند. برای مثال شما در دو نوبت مختلف اتومبیل تان را برای خدمات یکسان به یک تعمیرگاه می برید و کارتان در دو زمان مختلف تمام می شود و رضایتمندی متفاوتی را تجربه می‌کنید. اگر موسیقی دلخواه تان را روی DVD گوش دهید، هر بار تجربه یکسانی را خواهید داشت، ولی اگر همان موسیقی را در دو کنسرت مختلف گوش دهید هر بار تجربه متفاوتی خواهید داشت. حتی در خدمات استاندارد شده مک دونالد هم تغییرات کمی را همیشه تجربه می کنید که اصلا ربطی به شرکت ندارد. بعضی وقتها شنبه موقع ناهار می روید و خیلی شلوغ است و بعضی اوقات در روزهای دیگر نیاز به تحمل هیچ صفی نیست. پس تجربه خدمات از شخصی به شخص دیگر فرق می کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0jDEPYni
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه