سه شنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Tue, 1 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

بازاریابی خدمات

10 سال پیش ( 1393/11/24 )
 

آیا می‌دانستید بازاریابی خدمات نه قابل لمس است نه قابل چشیدن؟ نه قابل شنیدن، نه قابل دیدن و نه حس کردنی است؟ ذات خدمات طوری است که برای مدیران ارائه موازی ارزش خدمات در مقابل چیزهای قابل دیدن و ملموس بسیار چالش برانگیز است. برای خریدارانی که برای‌شان کیفیت مقدم است جست‌وجوی کیفیت یک پیش فرض است، پس آنها این کار را با ترتیب دادن مجموعه جست‌وجوهای مشخصی انجام می‌دهند. جست‌وجوی کیفیت در محصولات ملموس بسیار آسان‌تر است.

مثلا به رنگ یا اندازه آن ممکن است نگاه کنید. اما در مورد خدمات چطور؟ تجربه کیفیت در دسترس‌ترین گزینه است. کیفیت اعتماد دقیقا به اعتبار خدماتی که دریافت می‌کنید، باز می‌گردد. این از شهرت یک دکتر شروع می‌شود تا الی آخر. اعتماد جایی به کار می آید که شما اساسا اطلاعات کمی در آن مورد دارید و به حرفه‌ای‌گری آن کارشناس اعتماد می‌کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XkPpiUzv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه