شنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Sat, 10 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید اصول بازاریابی برای مشاغل کوچک و کسب‌و‌کار‌های بزرگ متفاوت است؟ موثرترین راه برای بازاریابی یک کسب‌و‌کار کوچک این است که یک برنامه مبسوط که ترکیبی از فعالیت‌های فروش و بازاریابی شما باشد تهیه کنید. توجه به فعالیت‌های فروش نه تنها از هزینه‌های بالای بازاریابی شما می‌کاهد بلکه به آن ارزش دیگری می‌افزاید و آنهم توجه به خواسته‌ها و نظرات مشتریان و آگاهی از دیدگاه‌های آنهاست. این کنش و واکنش بین شما و مشتریان در امر بازار‌یابی اطلاعاتی به شما می‌دهد که از هر تحقیقی با‌ارزش‌تر است. 

کسب‌و‌کار‌های کوچک اگر بودجه‌ای هم برای بازاریابی در نظر گرفته باشند این بودجه بسیار محدود است به‌خصوص در برابر بزرگان این میدان. اما این مسئله به این معنا نیست که شما نمی‌توانید در برابر رقبای بزرگ‌تر تاب بیاورید. فقط کافی است کمی خلاق‌تر عمل کنید. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/K8wyez97
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه