یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
نفت اوپک از 53 دلار عبور کرد

بالاترین قیمت سال 2015

9 سال پیش ( 1393/11/21 )
 

قیمت سبد نفتی اوپک با افزایش دو دلار و 55سنتی به 53.36 دلار در هر بشکه افزایش یافت که بالاترین قیمت این نوع نفت در سال جدید میلادی به شمار می‌رود.
به گزارش فارس، سازمان کشورهای تولید و صادرکننده نفت اوپک، در آخرین به روز‌رسانی سایت خود اعلام کرد، هر بشکه سبد نفتی این سازمان، روز جمعه با 2.55 دلار افزایش 53.36 دلار در هر بشکه فروخته شد. به این ترتیب، سبد نفتی اوپک از کمترین قیمت این نوع نفت در سال 2014 بالاتر رفت و همچنین رکورد بالاترین قیمت را در سال 2015 شکست.

کمترین قیمت سبد نفتی اوپک در سال گذشته میلادی، در آخرین روز سال برابر با 52 دلار رقم خورد. بالاترین قیمتی که سبد نفتی اوپک در سال 2015 به ثبت رساند، برابر با 51.78 دلار به ازای هر بشکه بوده است. قیمت نفت از ژوئن سال 2014 تاکنون نزدیک به 60درصد ارزش خود را از دست داده است. تصمیم اوپک در 27 نوامبر 2014 با حمایت عربستان از عوامل تشدید این کاهش قیمت بوده است. اما اکنون کاهش قیمت نفت در حال تاثیرگذاری بر سرمایه‌گذاری غول‌های بزرگ نفتی است، به‌طوری‌که این شرکت‌ها در حال کاهش هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خود هستند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/i6uY8K1a
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه