سه شنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Tue, 1 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

تبلیغ در رسانه‌های مکتوب

10 سال پیش ( 1393/10/27 )
 

آیا می‌دانستید نکته مهمی که در تبلیغات در رسانه‌های مکتوب باید به آنها توجه کرد، تیراژ تعهد شده و تیراژ واقعی نشریات است؟ نشریات عموما کمتر از آنچه ادعا می‌کنند تیراژ دارند، به همین دلیل لازم است کسب‌و‌کارها از تیراژ واقعی نشریات مطلع شوند. نکته مهم دیگر توجه به عمودی یا افقی بودن نشریه است؛ بدین معنا که نشریه برای یک صنعت خاص منتشر می‌شود (عمودی) یا موضوعات متنوعی را دربر‌می‌گیرد (افقی). تبلیغ در رسانه‌های افقی مفیدتر خواهد بود. اینکه چند درصد از تیراژ نشریه به‌صورت اشتراکی به دست مخاطبان می‌رسد و چند درصد نشریه را از باجه‌های مطبوعات خریداری می‌کنند، نکته مهم دیگر در این بخش است. هرچه درصد مشترکان کمتر باشد بهتر است زیرا مشترکان اغلب به نشریه کم توجهی می‌کنند. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GZwPSOCN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه