پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Thu, 15 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید نخستین تصمیم مربوط به انتخاب بازار و اولویت‌های مرتبط با گروه‌های هدف یا بخش‌هاست؟مسئله اصلی یک سازمان دولتی، با توجه به اینکه بازار یا حوزه فعالیت آن به‌طور کلی توسط قانون تثبیت شده است، مسئله‌بندی اولویت گروه‌های هدف است. برخی از حوزه‌های بخش دولتی نمی‌توانند یا ممکن است به سختی بتوانند اقدامات خود را با توجه به گروه‌های هدف اولویت‌بندی کنند. با وجود این، ‌حفظ امکان ایجاد تفاوت با توجه به جنبه‌های محیطی، در ارزش‌گذاری خدمت مورد نظر حائز اهمیت است.

تصمیم دوم مربوط به استراتژی رقابتی است. اگر سازمان رقبایی دارد، باید یک استراتژی رقابتی تعریف شود. این استراتژی‌های رقابتی برگرفته از استراتژی‌های عمومی است. دو انتخاب اصلی وجود دارد: استراتژی تمایز یا استراتژی قیمت. به‌طور کلی سازمان باید تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد مشخصات پیشنهاد خود را در چشم مشتریان از طریق یک مزیت مربوط به خدمات ارائه دهد یا از طریق قیمت‌های پایین تر.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VMIvRtkL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه