چهارشنبه, ۲۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Wed, 14 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید تمرکز بر تخصص و دانش یکی از گام‌های اصولی در ایجاد برند شخصی است؟ در اینکه شما قرار است با چه‌عنوانی شناخته شوید، دقت‌داشته باشید. دانشگاه به‌شما عنوان شغلی نمی‌دهد. عنوان شغلی چیزی جدا از مدرک تحصیلی شماست. عنوان شغلی را خود شما به‌خودتان می‌دهید. این شما هستید که انتخاب می‌کنید در چه زمینه‌هایی کار کنید و در چه زمینه‌هایی بیشتر تمرکز کنید.

personal brand

برای ساخت برند خود براساس تخصص باید بیشتر در زمینه مورد علاقه‌تان مطالعه کنید، با افراد مرتبط در ارتباط باشید، محتوای مرتبط منتشر کنید و در نهایت در آن زمینه دستاورد داشته باشید؛ دستاوردهای کوچک یک برند مؤثر و پایدار با قدم‌های کوچک ساخته می‌شود. در نهایت شما باید از برندی که شکل داده‌اید پشتیبانی کنید.

پشتیبانی از برند یعنی همواره یکپارچگی خود را در عملکردتان خود حفظ کنید. رفتار و عمل شما باید همسان و همسو باشد. برند پایدار در طول زمان شکل می‌گیرد. برای ایجاد یک برند شخصی موفق شما حداقل به دوسال زمان نیاز دارید تا به ‌شکل مداوم در مسیر انتخابی خود فعالیت کنید.

برچسب ها : آیا می دانستید؟
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wHRKtTOd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه