پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Thu, 15 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

توسعه اصول ارتباطات عمومی

9 سال پیش ( 1394/11/6 )
 

آیا می‌دانستید یکی از ویژگی‌های اصلی ارتباطات عمومی تنوع آن است؟ این تنوع ممکن است تنوع در فرستنده و گیرنده، اثرمتقابل آنها و نقشی که بازی می‌کنند، اشکال ممکن، اهداف ارتباطی و... باشد. نگاه دقیق‌تر به این تنوع، عناصر اصلی ارتباطات را روشن می‌کند. نخستین عنصری که باید مورد ملاحظه قرار گیرد، بنیانگذاران اعمال ارتباطی (فرستنده‌ها) است. در اینجا باید بین دولت، خدمات مدنی و سازمان‌های اداری و عمومی که هرکدام درجه‌ای از خودمختاری را به منظور توسعه فعالیت‌های ارتباطی خود دارا هستند، تفاوت قائل شد.

در آن سر زنجیره‌های ارتباطی دریافت کننده‌هایی را در می‌یابیم که در آن باید بین افراد با نقش‌های مختلفی که ممکن است آنها بازی کنند (شهروندان، افراد، مشتریان) و گروهی از افراد (از جمله احزاب سیاسی و انجمن‌ها، شرکت‌ها، موسسات و جوامع دولتی و نهادهای دولتی) تمایز قائل شد. ارتباط بین فرستنده و گیرنده می‌تواند عمدی یا غیرعمدی، اعلام شده یا اعلام نشده، شخصی یا غیرشخصی و... باشد. برای همین باید انواع ارتباطات و کارکردها و اهداف آنها نیز اضافه شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vkYJ1qlz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه