شنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Sat, 10 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز
آیا می‌دانستید؟

توصیف مسئله

9 سال پیش ( 1395/2/8 )
 

آیا می‌دانستید فرآیند تحقیق با درک مسئله تصمیم و تبدیل آن به یک مسئله تحقیق به وسیله شناسایی مولفه‌های تحقیق آغاز می‌شود؟ مولفه‌ها مجموعه‌ای از اطلاعات مورد نیاز برای مطالعات تحقیقات بازاریابی را فراهم می‌کنند.

محقق باید مسئله تصمیم‌گیرنده را به مولفه‌های تحقیق به‌طور روشن، مختصر، در دسترس، قابل اندازه‌گیری و قابل سنجش تبدیل کند. مولفه‌های تحقیق به مجموعه‌های جامعی از تحقیقی تقسیم می‌شوند که اطلاعات دقیقی برای تصمیم‌گیری فراهم می‌کنند.

این دو مرحله شناسایی مولفه‌های تحقیق و تجزیه آن به سوالات تحقیق، بخشی از توصیف مسئله را تشکیل می‌دهند. باوجود اهمیت بالای توصیف مسئله، در بسیاری از مطالعات بازاریابی به شکل درستی تبیین نشده است.

به‌طور کلی تصمیم‌گیرندگان احساس می‌کنند مسائل بازاریابی به سهولت و روشنی قابل حل هستند. اغلب تصمیم‌گیرندگان نمی‌دانند مسئله اصلی دقیقا چیست، چرا که مشکلات زیر انبوهی از نشانه‌ها پنهان شده‌اند و شناسایی توصیف مسئله نیازمند جست‌وجو در این نشانه‌هاست.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/E8ARutP7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه