سه شنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Tue, 8 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید جهت‌گیری بازارمحور یا مشتری‌محور نیازمند سازمانی است که بتواند نیازهای از قبل تعیین شده را ارضا کند؟ با استفاده از دانش مشتریان و نیازهای آنان، یک سازمان می‌تواند خدماتی را ارائه کند که تا حد ممکن از تطابق بالایی با نیازهای مشتری برخوردار باشد.اگر خدمت واقعا نیاز را برآورده کند، بدون اینکه سازمان مجبور به تلاش زیادی برای ترفیع آن باشد، مشتریان حتما آن را خریداری خواهند کرد.

این جهت‌گیری که بیشتر برای بدنه‌های خصوصی توصیه می‌شود توسط نارور و اسلاتر و کوهلی و دیگران مفهوم‌سازی شد که نشان داده‌اند حالت مثبت و فعال در مجموعه، تجزیه و تحلیل‌ها و مخابره داده‌های داخلی و داده‌های مربوط به ارباب رجوع به سازمان اجازه می‌دهد بهتر بتواند به نیازهای بازار پاسخگو باشد و عملکرد خود را بهبود بخشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jftlm0aW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه