یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

درک معنای آگاهی از برند

7 سال پیش ( 1395/4/9 )
 

آیا می‌دانستید درک معنای آگاهی از برند ممکن است برای افراد مختلف فعال در درون شرکت متفاوت باشد؟ افراد مختلفی که در درون یک سازمان یا شرکت مشغول فعالیت هستند مانند مدیران، متخصصان، کارشناسان روابط عمومی و کارمندان ممکن است آگاهی از نام تجاری (برند) برای هر کدام از آنها متفاوت باشد و برداشت هر کدام با دیگری بسیار فرق کند.

همین امر ممکن است موجب به حاشیه کشیدن اهداف سازمانی شود و هدف اصلی سازمان را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین هنگام آغاز سنجش آگاهی از نام تجاری (برند) باید به موارد زیر توجه شود: تا چه حدی در نظر داریم نام تجاری سازمان در رسانه‌های عمومی بازتاب داشته باشد و تبلیغ شود، تا چه اندازه‌ای در نظر داریم که نام تجاری شرکت ما در یک مدت زمان تعیین شده‌ای به شهرت برسد، تا چه اندازه‌ای در نظر داریم که نام تجاری ما در میان اقشار مختلف و کانال‌های ارتباطی مختلف بر سر زبان‌ها بیفتد و تا چه اندازه‌ای در نظر داریم که در یک مدت تعیین شده، نام تجاری کالای ما مورد استقبال قرار بگیرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xkySKPdq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه