شنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Sat, 10 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

درک معنای آگاهی از برند

8 سال پیش ( 1395/4/9 )
 

آیا می‌دانستید درک معنای آگاهی از برند ممکن است برای افراد مختلف فعال در درون شرکت متفاوت باشد؟ افراد مختلفی که در درون یک سازمان یا شرکت مشغول فعالیت هستند مانند مدیران، متخصصان، کارشناسان روابط عمومی و کارمندان ممکن است آگاهی از نام تجاری (برند) برای هر کدام از آنها متفاوت باشد و برداشت هر کدام با دیگری بسیار فرق کند.

همین امر ممکن است موجب به حاشیه کشیدن اهداف سازمانی شود و هدف اصلی سازمان را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین هنگام آغاز سنجش آگاهی از نام تجاری (برند) باید به موارد زیر توجه شود: تا چه حدی در نظر داریم نام تجاری سازمان در رسانه‌های عمومی بازتاب داشته باشد و تبلیغ شود، تا چه اندازه‌ای در نظر داریم که نام تجاری شرکت ما در یک مدت زمان تعیین شده‌ای به شهرت برسد، تا چه اندازه‌ای در نظر داریم که نام تجاری ما در میان اقشار مختلف و کانال‌های ارتباطی مختلف بر سر زبان‌ها بیفتد و تا چه اندازه‌ای در نظر داریم که در یک مدت تعیین شده، نام تجاری کالای ما مورد استقبال قرار بگیرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xkySKPdq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه