چهارشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Wed, 3 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز
آیا می‌دانستید؟

شناسایی و آنالیز کردن ویژگی مشتریان

9 سال پیش ( 1395/4/21 )
 

آیا می دانستید شناسایی و آنالیز کردن ویژگی مشتریان در شرکت هایی با فروش بالا دارای اهمیت است؟ 

مدیران فروشی که در عرصه فروش موفق هستند و می توانند میزان بالایی از فروش در بازار را به خود اختصاص دهند از جمله تفاوت های عمده ای که با سایر مدیران و رقیبان دارند این است که برای داشتن سهم بیشتری از فروش و عملکرد بالا در این زمینه به شناسایی کامل و دقیق بازار و مشتریان می پردازند.

در سایه شناختن دقیق بازار و مخاطبان است که می توان به تولیدات مورد نیاز و مطابق با سلیقه آنها اقدام کرد و این دقت و توجه علاوه بر اینکه میزان فروش را بالا می برد،  میزان خطر کردن در زمینه فروش را نیز کاهش می دهد و با شناسایی و آنالیز دقیق مشتریان می توان پیش بینی کرد که کالا یا خدمات خاصی تا چه حد می تواند موفق باشد  و میزان فروش و در نتیجه سود بالایی را عاید شرکت کند که این خود یکی از عوامل پیشگیری از خطر و ریسک در فروش است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LIbZJiwc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه