پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Thu, 15 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

مدیر مشتری‌مدار

9 سال پیش ( 1394/8/18 )
 

آیا می‌دانستید مدیر مشتری‌مدار دارای ویژگی‌های خاصی است که در اکثر مدیران پرمشغله امروزی دیده نمی‌شود؟ به‌طور کلی یک مدیر را که به اصول یک سازمان مشتری‌مدار معتقد و دارای صبر فراوان، تواضع، انتقادپذیری، آراستگی، راستگویی و صداقت و مطلع از خدمات سازمان و شنونده و پاسخ‌دهنده خوب جهت حل مشکلات مشتریان و... باشد می‌توان یک مدیر مشتری‌مدار محسوب کرد. مدیران هر سازمان از هسته‌های اصلی آن محسوب شده و باید خصوصیات و ویژگی‌های مشتری مداری را در خود تقویت کنند. 

23624624762476247247474743723

همچنین آگاه‌سازی کارکنان، از وظایف یک مدیر مشتری‌مدار است. ارتباطات موثر بین کارکنان ضامن کیفیت مطلوب است، عموما برای اجرای یک پروژه تقسیم وظایف مقدم بر ایجاد ارتباطات موثر بین افراد قرار می‌گیرد. در نتیجه روابط به‌طور نامطلوب گسترش یافته، اشتباهات به‌روز و در نهایت اهداف اصلی گم خواهند شد. بنابراین باید قبل از شروع هر پروژه کارکنان را نسبت به اهمیت روابط متقابل در انجام وظایف و مسئولیت‌ محوله، برای حصول نتیجه مورد انتظار آگاه ساخت.

برچسب ها : آیا می دانستید؟
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dcvNHK2P
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه