آیا می‌دانستید یکی از روش‌های مدیریت کارمندان بدقلق و مشکل‌دار این است که به جای اینکه مدام به کارهای آزاردهنده کارمند خود بیندیشید، به این فکر کنید که شما چرا این‌گونه به این رفتارها واکنش نشان می‌دهید؟ واکنش‌های عصبی شما چیزی را درست نمی‌کند و فقط اوضاع را بدتر می‌کند. به جای اینکه به موضوعات آزاردهنده توجه کنید، ببینید واقعا چه مسائلی باعث ناراحتی و آزار روحی شما می‌شود؟ پس از کشف عوامل مسلما می‌توانید کنترل بهتری روی آنها داشته باشید و واکنش‌های ملایم‌تری نشان دهید.