سه شنبه, ۱۰ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Tue, 1 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید قدرت پاسخگویی به مخالفت‌های مشتری، یک مهارت موثر در بحث فروش است؟ مشتری از شما خرید نمی‌کند، مگر اینکه احساس کند شما به او اهمیت می‌دهید. اینکه مشتری در صحبت با شما احساس امنیت کند، بسیار مهم است. صحبت شما با مشتری، باید ترس و شک او را از بین ببرد.

هر چه مشتری بیشتر از شما سوال کند، باید با علاقه بیشتری به او جواب بدهید، چون این سوال نشان‌دهنده آن است که مشتری از محصول شما خوشش آمده است. موقع پاسخگویی حق ندارید عصبانی شوید. اگر مشتری سوال کرد و شما خودتان را از بحث کنار کشیدید، باخته‌اید، باید پیشاپیش سوال‌های مشتریان‌تان را پیش‌بینی کنید و برای هرکدام، جواب مناسبی تدارک ببینید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8T6FpEaL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه