سه شنبه, ۲۷ خرداد(۳) ۱۴۰۴ / Tue, 17 Jun(6) 2025 /
           
فرصت امروز

از کوچک‌ترین‌ها شروع کنید

10 سال پیش ( 1394/2/3 )
 

آیا می‌دانستید بازاریاب‌های موفق همیشه از کوچک‌ترین‌ها شروع می‌کنند؟ آنها هدف خودشان را می‌دانند و البته و مهم‌تر از آن «کالا» یا «خدماتی» را که عرضه می‌کنند به‌خوبی می‌شناسند. کار بازاریاب در واقع این است که «استفاده از آن کالا یا خدماتی را که عرضه می‌کند به مردمی که برای پاسخگویی به نیازهایشان به آن محصول یا خدمات احتیاج دارند توصیه می‌کند.»


ببینید این قضیه خیلی مهم است: بازاریاب توصیه می‌کند... نمی‌فروشد! فروش با بخش یا واحد فروش است. شما وقتی کالا یا خدماتی را به یکی از دوستانتان توصیه می‌کنید، مثلا وقتی که می‌گویید برو فلان فیلم را ببین یا فلان کاست موسیقی را بخر، در واقع دارید خرید بلیت فیلم یا آن کاست را توصیه می‌کنید. شما دارید برای آن فیلم یا کاست موسیقی بازاریابی می‌کنید، گاه بدون آنکه خودتان خبر داشته باشید. افرادی که چیزی را توصیه می‌کنند حتما خودشان آن را مصرف کرده‌اند و از آن رضایت داشته‌اند پس بازاریاب‌های موفق کسانی هستند که خودشان مصرف‌کننده کالا و خدماتشان هستند و از آن واقعا رضایت دارند. کالا و خدماتی را بازاریابی کنید که واقعا آن را خودتان نیز استفاده می‌کنید و از اینکه آن را به‌کار می‌برید رضایت دارید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wj3KxkTW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
لوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه