آیا میدانستید بازاریابی زمانی بهعنوان یك راه شناخته میشود كه شركتها ارتباطات فروش خود را با آن توسعه داده و برای خود سود بیشتری كسب میكردند؟ امروزه این موضوع تبدیل به تعاملات و گفتوگوهای فراوان بین بازاریاب و مشتری شده است و تلاشهای بازاریابی، اجزای آمیخته بازاریابی را در هم تنیده است.

سیاستهای ترویجی تنها یكی از اجزای آمیخته بازاریابی است. فعالیتهای ترویجی شامل تبلیغات (با استفاده از رسانههای مختلف)، ترویجها و تخفیفات فروش (برای شبكه فروش یا مشتری نهایی) و فعالیتهای فروش فردی است.
امروزه بازاریابی اینترنتی، بازاریابی از طریق اسپانسر، بازاریابی مستقیم، بازاریابی پایگاه دادهای و بازاریابی با روابط عمومی نیز به این روشهای ترویج اضافه شدهاند. یكپارچهسازی همه این ابزارهای ترویجی (در چارچوب آمیخته بازاریابی) راهی برای بهدست آوردن بخشی از سهم بازار رقیب است.
https://alcaldiasancristobal.gob.ve/
https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/
https://collegiogeometri.mb.it/