پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

با 4 میلیون تور استانبول بخرید

2 سال پیش ( 1400/12/12 )
 

شاید با بررسی قیمت تورهای استانبول در سایت های مختلف درباره هزینه سفر به این شهر نگران شده باشید؛ اما خوب است بدانید که وب سایت لحظه آخر با جمع آوری چندین آژانس مسافرتی معتبر و باسابقه تلاش می کند تا بهترین تورهای استانبول با خدمات درجه یک را با قیمت های مناسب و به صرفه برای مشتریان خود عرضه کند. بنابراین برای اینکه یک سفر ارزان و اقتصادی به شهر زیبای استانبول داشته باشید و از سپری کردن تعطیلات در کنار عزیزان خود لذت ببرید، حتما نگاهی به تورهای استانبول در لحظه آخر بیندازید.

 

با 4 میلیون تور استانبول بخرید

 

هزینه تور استانبول در لحظه آخر

تور استانبول انواع متنوعی دارد و هزینه سفر با هر یک از این نوع تورها بسته به نوع خدمات( برنامه های تفریحی، صبحانه، ناهار، شام و...)، مدت زمان اقامت، نحوه رفت و برگشت( زمینی یا هوایی) و موارد این چنینی ممکن است متفاوت باشد. علاوه بر این باید هزینه اقامت در هتلی که انتخاب می کنید را نیز در نظر داشته باشید. قیمت تور استانبول در لحظه آخر متناسب با شرایط مختلف تغییر می کند و مسافران می بایست برای اطلاع دقیق از هزینه تور استانبول به وبسایت لحظه آخر مراجعه نمایند. در ضمن هموطنان عزیز می توانند در ایام خاصی از سال تورهای استانبول را با تخفیف ویژه از لحظه آخر خریداری نمایند.

برخی افراد به دلیل هزینه پایین تور زمینی استانبول، این نوع تورها را برای سفر خود انتخاب می کنند اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که با تورهای زمینی مدت بیشتری را در مسیر خواهید بود و چنانچه قرار ملاقات یا جلسه مهمی دارید که باید در ساعت مشخصی به آن برسید، استفاده از تور زمینی توصیه نمی شود.

هزینه تور استانبول

سفر به استانبول با تور به صرفه است یا شخصی

ممکن است با مشاهده قیمت تورها در وبسایت مختلف به این فکر کنید که آیا واقعا سفر با تور نسبت به سفر شخصی به صرفه تر است و هزینه کمتری دارد؟ در این باره باید بگوییم سفر با تور نه تنها از حیث هزینه سفر بلکه از جهات متعدد دیگری نسبت به سفر شخصی بهتر است. افرادی که برای اولین بار به استانبول سفر می کنند با خرید تور استانبول می توانند در طول سفر خود از مکان های گردشگری و تفریحی مختلفی دیدن کنند و در ضمن امنیت آن ها نیز تامین می شود. همچنین با توجه به تعداد زیاد مراکز تفریحی، تجاری، سیاحتی و جاذبه های توریستی شهر استانبول لازم است برنامه ریزی منسجمی داشته باشید تا بتوانید از سفر خود بیشترین استفاده را ببرید. سفر با تور شما را از انجام این تدابیر و برنامه ریزی ها آسوده می کند.

نکته دیگر این است که اگر با تور استانبول به این شهر سفر کنید، پرداخت هزینه ورودی اماکن دیدنی به عهده شما نخواهد بود و از این جهت می توانید صرفه جویی زیادی در مخارج سفرتان داشته باشید. مهم تر از همه اینکه اگر با تورهای لحظه آخری سفر کنید هزینه شما به میزان قابل توجهی کاهش یافته و خواهید دید که نسبت به سفر شخصی مبلغ بسیار کمتری را خرج کرده اید. اگر تور استانبول شما شامل خدماتی از قبیل صبحانه، ناهار و شام می باشد دیگر لازم نیست نگران هزینه خورد و خوراک در سفر هم باشید و به این ترتیب سفر به همراه تور بسیار لذت بخش تر و اقتصادی تر به نظر می رسد.

 

با 4 میلیون تور استانبول بخرید

 

هتل ارزان در استانبول

اگر داشتن یک سفر کم هزینه و ارزان برای شما اهمیت دارد، می توانید یکی از هتل های ارزان استانبول را برای اقامت خود انتخاب کنید. شهر استانبول دارای همه نوع هتل در سطح های مختلف می باشد و هر فردی می تواند متناسب با بودجه اقتصادی خود در هتلی مناسب اقامت کند. در زیر به معرفی چند تا از هتل های ارزان قیمت استانبول پرداخته شده است:

·         هتل فرونیا استانبول

هتل چهار ستاره فرونیا واقع در خیابان استقلال استانبول جزو هتل های ارزان این شهر می باشد که از لحاظ موقعیت جغرافیایی نیز در مکان ایده آلی قرار دارد و دسترسی به مراکز مهم شهر را برای مسافران آسان می کند. با اقامت در هتل فرونیا می توانید به سادگی از موزه پرا استانبول، کاخ دلمه باغچه، قصر ییلدیز، شاخ طلایی استانبول، مسجد رستم پاشا، مرکز خرید زورلو، مرکز خرید کانیون و گرند بازار استانبول بازدید کنید و از سفر خود لذت ببرید. این هتل امکاناتی از قبیل رستوران، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، وای فای رایگان و گاو صندوق را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد.

·         هتل آدا هوم استانبول

هتل آدا هوم هتلی سه ستاره واقع در منطقه تکسیم استانبول است که دارای 8 واحد اقامتی باکیفیت و راحت بوده و با خدمات گوناگون از میهمانان استقبال می کند. از جمله خدمات این هتل می توان به شاتل فرودگاه، پارکینگ اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، اجاره دوچرخه، حمام اختصاصی در واحدها، تلویزیون و... اشاره کرد. هتل آدا هوم در نزدیکی مراکز مهمی مثل خیابان استقلال، مسجد سلیمانیه، بازار ادویه، مرکز خرید آستوریا، گرند بازار استانبول و پل گالاتا قرار دارد.

 

با 4 میلیون تور استانبول بخرید

 

·         هتل ویزون استانبول

هتل سه ستاره ویزون استانبول یک انتخاب عالی برای افرادی است که قصد دارند اقامتی کم هزینه و به صرفه را تجربه کنند. این هتل در محله دنج و ساکت عثمان بی قرار گرفته و تنها 300 متر با ایستگاه متروی عثمان بی فاصله دارد. بنابراین با اقامت در این هتل می توانید به سادگی به مترو دسترسی داشته و خود را به مراکز مهم شهر و جاذبه های توریستی و گردشگری استانبول برسانید. این هتل دارای واحدهای اقامتی راحت و مجهز به امکانات رفاهی می باشد و خدماتی نظیر استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، خشکشویی، حمل و نقل فرودگاهی، صبحانه رایگان و اینترنت وای فای پرسرعت را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد.

بهترین فصل برای سفر به استانبول

استانبول در اغلب ماه های سال به ویژه در فصل تابستان آب و هوای گرم و شرجی دارد که ممکن است برخی از گردشگران و مسافران تحمل این شرایط جوی را نداشته باشند. از طرف دیگر استانبول زمستان های سردی دارد و ماه های بهمن و اسفند برای کسانی که می خواهند به قصد تفریح به این شهر سفر کنند چندان مناسب نیست. بنابراین به نظر می رسد فصل بهار و به ویژه پاییز بهترین زمان ها برای سفر به استانبول هستند؛ در ضمن با سفر به استانبول در فصل بهار می توانید در انواع فستیوال ها و جشنواره های جذاب و مهیج نیز شرکت کرده و لحظات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9sC3OdCN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه