شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

5 هتل لوکس برتر کیش

1 سال پیش ( 1401/3/30 )
 

5 هتل لوکس برتر کیش

 

نه، هاوایی نیست. این جزیره بهشتی در خلیج فارس ، به طور خاص، در ایران واقع شده است! طول جزیره کیش از شرق به غرب حدود 12 کیلومتر و عرض آن 7 کیلومتر و مساحت آن 90 کیلومتر مربع است. با دریای آبی، سواحل خیره کننده، درختان نخل و مراکز خرید در بالای آن، اینجا منطقه مالیاتی رایگان است. امکان بازدید از جزیره برای همه فراهم است. چه چیزی جزیره کیش را برای رفتن به آنجا جذاب تر می کند!

آیا قصد سفر به جزیره کیش، یکی از زیباترین و مجلل ترین مقاصد ایران را دارید؟ خوب، پس یکی از بهترین راه ها برای لذت بردن از سفر اقامت در یک هتل مجلل است. برای رزرو آنلاین تور کیش و بهترین گزینه های هتل در جزیره جادویی کیش با من در سفر آس 24 همراه باشید. این هتل ها دارای ویژگی های رویایی مانند یک پارک دریایی هستند. حالا کدام هتل ها مد نظر ماست؟

یکی از بهترین چیزهای جزیره کیش این است که اگر مهمان خارجی دارید یا حتی در کشور دیگری زنگی می کنید برای سفر به این مکان جذاب نیازی به دریافت ویزا ندارید. جزیره کیش اولین دو منطقه آزاد تجاری ایران است. علاوه بر این، این مکان یک مقصد عالی برای عاشقان خرید است.

بیایید نگاهی دقیق تر به 5 هتل مجلل برتر کیش بیندازیم تا به شما کمک کنیم در زمان اقامت در کیش، کدام هتل لوکس را انتخاب کنید.

در تور کیش هتل ترنج در آب شناور باشید

 

بله درست حدس زدید. تور کیش هتل ترنج در سالهای اخیر بسیار پر طرفدار بوده است. هتل ترنج اولین هتل دریایی ایران است و در زمره گران ترین هتل ها قرار دارد. این هتل مدرن و منحصر به فرد در ضلع شمال غربی جزیره واقع شده است. همانطور که می بینید اتاق های این هتل بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس قرار دارند. اگر از بالا به این هتل نگاه کنید، می بینید که تمام 100 اتاق این هتل شکلی به نام ترنج را تشکیل می دهند که یک الگوی سنتی قدیمی ایرانی است که عمدتاً برای لباس استفاده می شود.

علاوه بر امکانات متعدد و منظره فوق العاده از بالکن شما، یک پنجره شیشه ای در طبقات هر اتاق وجود دارد. این دروازه های جادویی به شما این امکان را می دهد که از زیبایی های سواحل کیش بیشتر لذت ببرید و آکواریومی برای خود داشته باشید!

پس اگر عاشق طبیعت هستید و می خواهید تا حد امکان به دریا نزدیک باشید، این شانس را در جزیره کیش از دست ندهید. می توانید اتاق خود را در هتل ترنج به صورت آنلاین از سایت سفر آس 24 رزرو کنید.

به تاریخ باستانی ایران سفر کنید

5 هتل لوکس برتر کیش

 

ایستگاه بعدی در لیست لوکس ترین هتل های ما در جزیره کیش، هتل بزرگ داریوش است. این هتل 5 ستاره باشکوه طراحی بسیار خاصی دارد. این هتل همانطور که از نامش پیداست به نام داریوش پادشاه بزرگ ایران نامگذاری شده است. طراحی بیرونی این بنا شبیه تخت جمشید ، پایتخت امپراتوری هخامنشی در نزدیکی شیراز است.

با اقامت در این هتل احساس یک ایرانی واقعی خواهید داشت. این هتل نمادین دارای امکانات و امکانات رفاهی مختلفی است. به غیر از آنچه در اتاق خود می توانید پیدا کنید، خدمات رایگان شامل صبحانه، حمل و نقل فرودگاهی و استخر است. رستوران، کافی شاپ و استخر نیز وجود دارد. استخر شنا عجیب ترین چشم انداز خلیج مانند نیل را دارد. سالن بدنسازی; سالن بیلیارد; میز پینگ پنگ; و یک زمین دوچرخه سواری از دیگر امکانات می توان به زمین تنیس، قایق سواری در دریاچه دنده شمالی پشت ساختمان اصلی هتل اشاره کرد.

نه تنها اقامتی راحت در این هتل خواهید داشت، بلکه از دیدن مناظر اطراف نیز لذت خواهید برد. شهر باستانی حریره و مجموعه پارک دلفین ها از جمله مکان های گردشگری هستند که می توانید به کاوش در آنها فکر کنید. اگر می خواهید چند شب جادویی در این هتل بمانید، هتل و رزرو آنلاین تور کیش خود را از اینجا در وب سایت ما رزرو کنید.

در ساحل آبی غواصی کنید و در آسمان پرواز کنید

هتل مارینا پارک یک ملک 5 ستاره در قلب جزیره است. نه تنها می توانید از بودن در نزدیکی برخی از معروف ترین مراکز خرید کیش لذت ببرید، بلکه می توانید در پارک بادی-آبی دنج این هتل نیز کمی ماجراجویی داشته باشید. همچنین می توانید از جاذبه های اطراف دیدن کنید. اجرای دلفین ها را در مجموعه پارک دلفین از دست ندهید . شهر باستانی حریره ، کاریز کیش و هندورابی از دیگر جاذبه های این شهر هستند.

اتاق ها و سوئیت های مختلفی (با ظرفیت 2-4 نفر) وجود دارد. همچنین می توانید غذای لذیذ ایرانی رستوران لوتوس را امتحان کنید. این هتل برای جلسات کاری نیز مناسب است. امکانات متعددی برای تجار وجود دارد. در این هتل خسته نخواهید شد! تا زمانی که در این مکان اقامت دارید کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. زمین تنیس، جکوزی، سالن بدنسازی، استخر، اتاق بازی های ویدئویی، فروشگاه ها و سونا وجود دارد. همچنین یک آرایشگاه نیز وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

اگر این هتل نیاز شما را برآورده می کند، رزرو آنلاین تور کیش خود را در پلتفرم ما رزرو کنید. نگران پرداخت نباشید، ما کارت های اعتباری را می پذیریم.

هتل سورینت مریم

مورد بعدی گران ترین و مجلل ترین هتل های جزیره کیش هتل مریم سورینت است. این هتل 4 ستاره با طراحی داخلی مدرن خود امکانات متعددی را ارائه می دهد. هتل چهار طبقه است و معماری آن بر اساس سبک معماری اروپایی باروک است. یکی از ویژگی های بارز هتل نزدیکی آن به مراکز خرید و سواحل کیش است. همچنین نزدیک به اسکله تفریحی کیش و مراکز خرید اصلی مانند بازار مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری و ... می باشد.

هتل 4 ستاره مریم سورینت در جزایر کیش اولین هتل در سراسر ایران است که از فناوری BMS برخوردار است. مهمانان می توانند از استخر، باشگاه بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و مرکز خرید هتل لذت ببرند. همچنین با اقامت در این هتل می توانید به برخی از بهترین جاذبه های گردشگری جزیره مانند مجموعه پارک دلفین ، کاریز کیش و هندورابی سکولار دسترسی داشته باشید .

هتل صدف کیش

هتل 4 ستاره مجلل جزیره کیش هتل صدف کیش است. این هتل دارای 55 اتاق در 2 طبقه است، بنابراین افراد مسن و یا کسانی که ترس کلاستروفوبیک از آسانسور دارند می توانند با خیالی آسوده این هتل را انتخاب کنند. همچنین می توانید نوشیدنی و غذا را در کافه و رستوران هتل میل کنید.

این هتل با اتاق های بزرگ خود برای خانواده ها مناسب است. همچنین این ملک برای کودکان مناسب است. بنابراین، کودکان زیر 5 سال رایگان هستند. از آنجایی که جزیره یک منطقه مستقل است، برای ورود به آن نیازی به ویزا ندارید. از نشانه های این جزیره شگفت انگیز می توان به سواحل کیش ، شهر باستانی حریره ، کشتی یونانی ، مجموعه پارک دلفین ها، کاریز کیش ، مراکز خرید کیش ، هندورابی و خلیج فارس اشاره کرد.

 

مراکز خرید متنوع مدرن و قیمت های مناسب در کنار مکان های گردشگری پرماجرا، کیش را به یکی از بهترین شهرهای توریستی ایران تبدیل کرده است. به همین دلیل دومین شهر توریستی ایران بعد از مشهد محسوب می شود و همین امر موجب شده است که قیمت تور کیش از مشهد تا حدودی بالاتر از سایر شهرها باشد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cRAxUcTQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه