پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

فروش خودرو در روزهای مبهم توافقات

به نقل از سایت خبری جام جم آنلاین، این روزها شاهد افزایش تقاضای فروش خودرو از جانب مالکان هستیم. کم کم تغییراتی در بدنه بازار خودرو پدیدار شده و به نظر می رسد که خود را برای نهایی شدن توافقات برجام آماده می کند. هرچند که در کشور ما هیچ احتمالی را نمی توان به طور قطع تایید یا رد کرد؛ اما حداقل در این روزها بازار فروش خودرو داغ تر از قبل شده است.

حال که افراد زیادی درگیر فرآیندهای خرید و فروش خودرو هستند، تصمیم گرفتیم تا درباره ابعاد آن صحبت کنیم. فروش خودرو مانند خرید آن نیازمند داشتن اطلاعات کافی از بازار خودرو و چگونگی انجام این کار است. گذشته از پیچیدگی های حقوقی؛ استرس ناشی از این که خودرو چه زمانی و به چه قیمتی فروخته شود تا ضرر نکنید یا اصلا طرف معامله کیست، فرآیند فروش را سخت تر می کند. اگر هم تجربه آگهی کردن در سایت ها و پلتفرم های آنلاین را داشته باشید، احتمالا وقت و بی وقت با حجم بالایی از تماس های ورودی روبرو شده اید.

در این مطلب قصد داریم بخش زیادی از مشکلات و مسائلی که هنگام فروش خودرو با آن ها روبرو هستید را با ارائه راه حل های مناسب برطرف کرده و شما را با فرآیند صحیح فروش خودرو آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 

فروش سنتی خودرو، فرآیندی کاملا فرسایشی!

در فرآیند فروش سنتی خودرو، پس از آگهی کردن آن، در هر ساعتی از شبانه روز با تعداد زیادی پیام و تماس تلفنی روبرو هستید که گاهی بسیار عصبی کننده هستند، زیرا بعضی از این تماس ها ممکن است از سمت مشتریان غیرواقعی یا واسطه ها صورت گیرد.

اصولا در این روش، عدم اطلاع دقیق از قیمت خودرو، باعث سردرگمی و نگرانی درباره قیمت گذاری منطقی آن می شود و فروشنده نمی داند که مسیر مطمئنی را برای فروش طی می کند یا نه.

فروش سفارشی خودرو، رهایی از تماس های پی در پی خریداران!

چند سالی است که یکی از اولین شرکت های پیشرو در امر خرید و فروش آنلاین خودرو، به نام همراه مکانیک، خدمت فروش سفارشی خودرو را ارائه می دهد. با استفاده از خدمت فروش سفارشی خودرو، دیگر دغدغه ی پاسخگویی به تماس های بی پایان مشتریان را نخواهید داشت. بسیاری از افرادی که قصد ارتباط گرفتن با شما را دارند، مشتریان غیرواقعی و واسطه ها هستند. مشاوران همراه مکانیک با سال ها تجربه خرید و فروش خودرو، به جای شما پاسخگوی تماس ها خواهند بود و مشتریان واقعی که بهترین قیمت ها را برای خرید خودرو پیشنهاد می دهند، به شما معرفی می کنند.

فروش خودرو در روزهای مبهم توافقات

فروش فوری خودرو، بهترین راه برای نقدکردن لحظه ای سرمایه!

این شرکت در کنار فروش سفارشی خود، امکان فروش فوری خودرو را نیر فراهم کرده است. با استفاده از خدمت فروش فوری خودرو، همراه مکانیک خودرو را در لحظه از شما می خرد. قیمت پیشنهادی همراه مکانیک برای خرید خودروی شما، به صورت میانگین بالاتر از سایر خریداران بوده و منصفانه ترین قیمت برای آن در نظر گرفته می شود. در ضمن اگر در زمینه فروش فوری به هر دلیل توافق حاصل نشود، همچنان می توانید از خدمت فروش سفارشی همراه مکانیک استفاده کنید و خودروی خود را در کم ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت به فروش برسانید.

چگونه خودرو خود را با همراه مکانیک بفروشیم؟

  1. در ابتدا وارد سایت یا اپلیکیشن همراه مکانیک شوید و روی گزینه فروش خودرو کلیک کنید.
  2. با واردکردن اطلاعات خودرو، درخواست فروش خود را ثبت کنید.
  3. بعد از ثبت درخواست، مشاوران همراهمکانیک در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و درباره نوع فروش و قیمت پیشنهادی، با شما گفتگو می کنند.
  4. اگر فروش سفارشی را انتخاب کنید، خودروی شما کارشناسی و قیمتگذاری شده و در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک آگهی می شود. در صورتی که فروش فوری را انتخاب کنید، همراه مکانیک خودرو شما را در لحظه و با منصفانه ترین قیمت از شما می خرد.
  5. در صورت انتخاب مسیر فروش سفارشی، مشاوران همراه مکانیک بهجای شما پاسخگوی مشتریان خواهند بود و پس از پیداشدن مشتری واقعی، قرار بازدید تنظیم شده و در صورت توافق، معامله نهایی می شود.

فروش خودرو در روزهای مبهم توافقات

کارشناسی برای فروش خودرو هم لازم است!

تصور عموم بر این است که انجام کارشناسی مختص خرید خودرو دست دوم یا کارکرده است و کسی که قصدش فروش خودرو باشد، نیازی به کارشناسی خودرو ندارد. بسیاری از افراد هم هنگام فروش، برای تعیین قیمت خودرو خود از افرادی کمک می گیرند که تخصص کمی درباره خودرو دارند و با دادن اطلاعات اشتباه به فروشنده بیشتر باعث سردرگمی و ایجاد خسارت های جبران ناپذیر می شوند.

اما پیشنهاد همراه مکانیک به تمام کسانی که قصد فروش خودرو کارکرده یا حتی صفر را دارند، این است که حتما از یک کارشناس مجرب برای کارشناسی خودرو خود کمک بگیرند تا معامله شان مسیری سریع تر و امن تری را طی کند. استفاده از کارشناس متخصص در این کار باعث افزایش اعتماد مشتری می شود و اگر مشتری پس از خرید خودرو متوجه ایراداتی در خودرو شد و تصمیم به فسخ معامله گرفت، کارشناس متخصص مسئله را برطرف می کند.

منبع: جام جم آنلاین

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/i4H8OBU8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه