سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 14 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

گوشی تاشوی جدید شیائومی

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه رسمی Xiaomi Mix Fold 3 در ماه آگوست، خبرها در مورد مشخصات این گوشی هوشمند بیشتر به گوش می رسد. از عرضه با دوربین ۴ گانه مجهز به لنز لایکا تا قابلیت شارژ ۶۷ واتی، شارژ بی سیم ۵۰ واتی تا مشخصات سخت افزاری که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

سری گوشی های هوشمند تاشو Mix Fold شیائومی

اما پیش از پرداخت به شایعات بد نیست نگاهی به محصولات Mix Fold شیائومی داشته باشیم. میکس فولد یک گوشی هوشمند تاشو از شرکت شیائومی (Xiaomi) است که در آوریل 2021 معرفی شد. این گوشی از تکنولوژی جدید تاشوی دوگانه بهره می برد و می تواند به دو حالت تاشو و غیرتاشو تبدیل شود. این طراحی به کاربر امکان استفاده از صفحه نمایش بزرگتر را در حالت باز شده و صفحه نمایش دوم کوچکتر را در حالت بسته می دهد.

صفحه نمایش اصلی گوشی میکس فولد یک صفحه نمایش OLED از نوع AMOLED با اندازه ۸.۰ اینچ است که با رزولوشن بالا و پشتیبانی از نمایش رنگ های زنده و شفافیت بالا به کاربر تجربه بصری بی نظیری ارائه می دهد. صفحه نمایش دوم نیز در پشت گوشی قرار دارد و به ابعاد ۶.۵ اینچ و با رزولوشن مناسب مجهز شده است.

سری اول میکس فولد از پردازنده قدرتمند Snapdragon 888 تولید کوالکام بهره می برد و با ظرفیت های مختلف حافظه داخلی و حافظه RAM عرضه شد. دوربین های این گوشی نیز با کیفیت بالا و توانایی های عکاسی حرفه ای مجهز شده اند.

در کنار امکانات پیشرفته ی سخت افزاری، سری میکس فولد دارای باتری های بزرگی هستند که از عمر طولانی باتری استفاده روزانه تضمین می کند. همچنین این گوشی با سیستم عامل اندروید و آخرین نسخه از رابط کاربری شیائومی MIUI عرضه می شوند.

اخبار مربطو به گوشی Mix Fold 3 

گوشی Mix Fold 3 

شیائومی در اوایل ماه جولای تایید کرد که Mix Fold 3 در ماه آگوست وارد بازار می شود و اولین دستگاه ساخته شده بر روی خط تولید جدید با طراحی بهبود یافته برای اطمینان از استحکام بیشتر بدنه تاشو خواهد بود.

اخیرا سایت رسمی این شرکت یک بار دیگر این گزارش را تایید کرد و اضافه کرد که شیائومی و لایکا راه حل جدیدی را برای "راه اندازی دوربین چهارگانه با فوکوس نوری کامل" توسعه داده اند. این بدان معناست که Mix Fold 3 به جای سه لنز که در هر دو مدل قبلی این محصول دیده شده بود، دارای چهار لنز خواهد بود.

در حال حاضر، تنها دو برند دارای گوشی های تاشو با لنز اصلی چهارگانه هستند که شامل گوشی های تاشوی vivo و Huawei هستند و هر دو همان ترکیبی را دارند که انتظار داریم از شیائومی ببینیم. یعنی دوربین عریض، فوق عریض و 2 لنز ماکرو و تله فوتو. با این حال، هنوز جزئیاتی در مورد مشخصات این گوشی هوشمند شیائومی منتشر نشده است.

هر دو مدل قبلی میکس فولد به دلیل داشتن ویژگی های خاص کاربران را برای خرید گوشی شیائومی ترغیب می کردند. شیائومی Mix Fold 2 در زمان عرضه باریک ترین دستگاه تاشو بود، در حالی که Mix Fold اولین دستگاه با شارژ سریع 67 واتی بود. البته نکته ی جالب توجه اینجاست که شیائومی هنوز سری Fold را در سطح بین المللی عرضه نمی کند و ما امیدواریم که سومین محصول این سری این بار به صورت جهانی عرضه شود.
عدم عرضه ی این محصول از شیائومی شرایط را طوری فراهم کرده که خیلی از کاربران تصمیم به خرید گوشی هواوی یا گوشی های تاشویی برند سامسونگ می گیرند.

بهره بردن از شارژر سریع ۶۷ واتی 

خرید گوشی شیائومی

شیائومی Mix Fold 3 تاییدیه 3C را دریافت کرده است که پشتیبانی از شارژ 67 واتی را نوید می دهد. گوشی با نام مدل 2308CPXD0C سومین گوشی از برند هواوی با این سرعت شارژ خواهد بود.

این گوشی با شارژر MDY-12-EF عرضه می شود. آداپتور کلاسیک شیائومی که این شرکت از زمانی که شارژ 67 واتی در اواسط سال 2020 به صورت رسمی عرضه شده خیلی از گوشی های هوشمند از آن استفاده می کنند. 

همان طور که گفته شد شیائومی Mix Fold 3 را در ماه آگوست با بدنه نازک تر و سبک تر عرضه می کند که در یک کارخانه کاملاً جدید با سیستم های تولید به روز ساخته می شود. دوربین های پشتی از برند لایکا خواهند بود، در حالی که انتظار می رود چیپست به کار رفته در این گوشی هوشمند Snapdragon 8 Gen 2 باشد. 

شارژ بی سیم ۵۰ واتی 

شایعه شده است که شیائومی میکس فولد 3 دوربین UD و شارژ بی سیم 50 واتی را ارائه می کند. انتظار می رود که عضو جدید خانواده سری Mix Fold با بدنه ضد آب با رتبه IP مناسب عرضه شود. طبق آخرین شایعات این محصول با یک دوربین زیر نمایشگر (UD) عرضه می شود که در دو نسل اول Mix Fold وجود نداشت.

خبرهای جدید همچنین شارژ بی سیم 50 واتی را تایید می کند. نکته جدید این است که شیائومی ممکن است روی یک گوشی تاشو مفهومی نسخه Explorer کار کند که ممکن است در کنار Mix Fold3 معرفی شود. در حال حاضر هیچ جزئیات مشخصی در مورد گوشی مفهومی آینده شیائومی وجود ندارد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AO1PVTEq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگان
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه