چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
آیا می دانستید؟

ابزارهای بازاریابی

8 سال پیش ( 1394/10/22 )
 

آیا می‌دانستید عنصر مرکزی در بازاریابی، آمیخته بازاریابی یا طیفی از ابزارهای مورد استفاده برای دستیابی به گروه‌های هدف سازمان و متقاعدسازی آنان است؟ این مفهوم ابتدا توسط بردن (1956) مورد استفاده قرار گرفت و به‌صورت استعاره‌ای، ابزارهای بازاریابی را با مواد مورد نیاز برای پخت کیک مقایسه می‌کند تا بیان کند تنها ترکیب درستی از مواد شناخته شده می‌تواند منتهی به نتایج رضایت‌بخش شود و شناخت موارد لازم برای تضمین موفقیت به اندازه استفاده صحیح با نسبت‌های درست از آنها نیاز به تلاش و دقت ندارد.

یعنی اینکه دانستن استفاده صحیح و به موقع از ابزارهای بازاریابی حتی مهم‌تر از شناخت خود آنهاست. مک کارتی(1960) مفهوم آمیخته بازاریابی را در سال 1960 با معرفی P4 مطابق با ابزارهای اصلی در دسترس: محصول، قیمت، ترفیع و توزیع، نظام‌مند کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BsAYUix3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه