مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: براساس قرارداد با وزارت جهاد کشاورزی، امسال این گروه صنعتی 18 هزار دستگاه تراکتور مورد نیاز کشاورزان را با خط اعتباری دوم تامین می‌کند. 

ابوالفتح ابراهیمی با بیان این مطلب افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها، تراکتورسازی در خط اعتباری اول 10 هزار دستگاه تراکتور مورد نیاز کشاورزان را تامین می‌کند. وی پیش‌بینی کرد: برای خط سوم اعتباری نیز وزارت جهاد کشاورزی 18 هزار دستگاه تراکتور را از گروه تراکتورسازی ایران درخواست کند.

ابراهیمی، کیفیت، تحویل سریع و تامین به‌موقع درخواست متقاضیان را دلیل تامین تراکتور مورد نیاز کشاورزان دانست و اضافه کرد: این مجموعه تولیدی با تنوع‌بخشی به تولیدات خود و ارائه خدمات پس از فروش توسط 200 نمایندگی سعی در تامین خواسته کشاورزان و ایفای نقش اساسی در افزایش ضریب مکانیزاسیون کشور دارد.