عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: در‌حال‌حاضر به دلیل تورم، هزینه‌های نانوایی افزایش یافته و در صورت ثابت ماندن نرخ‌ها، شاهد کاهش کیفیت یا کم‌فروشی خواهیم بود. از این‌رو راهکار منطقی، افزایش قیمت یا پرداخت یارانه از سوی دولت است.
سیدراضی نوری در واکنش به احتمال بازنگری قیمت نان، گفت: قیمت نان براساس نرخ گندم تعیین می‌شود و زمانی‌که شاهد افزایش نرخ گندم هستیم، رشد قیمت‌ها نیز امری منطقی و قابل تصور است.
نماینده شوش در مجلس افزود: همچنین طبق قرار از پیش تعیین شده، نرخ نان باید براساس یک جدول زمان‌بندی به مرور افزایش یابد، زیرا اکنون نرخ گندم افزایش یافته و به همین دلیل، نرخ خرید تضمینی هم رشد خواهد کرد.
وی تصریح کرد: البته این افزایش قیمت باید به‌نحوی باشد که مصرف‌کننده متحمل فشارهای بیشتر نشود. نان یک کالای اساسی است و حذف آن از سبد غذایی خانوار به هیچ عنوان به صلاح نیست.  به‌گزارش خانه ملت، این نماینده مجلس نهم با تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت نان تصریح کرد: کیفیت باید همگام با رشد قیمت‌ها افزایش یابد، در غیر‌این صورت نباید شاهد نوسان قیمتی باشیم.