وزیر کشور از اهتمام ویژه دولت یازدهم در مبارزه با مفاسد اقتصادی و زمین‌خواری خبر داد و گفت: جدیت و حساسیت بالایی برای مبارزه با پدیده زمین‌خواری وجود دارد و در یک سال گذشته دو هزار واحد غیرقانونی احداث شده در تهران تخریب شده است. عبدالرضا رحمانی فضلی روز سه شنبه این مطلب را در حاشیه جلسه بررسی وضعیت پدیده زمین‌خواری، تغییر غیرقانونی کاربری اراضی، ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز و راه‌های مقابله با آن و در جمع خبرنگاران بیان کرد. وزیر کشور همچنین درباره تصرفات غیرقابل قبول که باعث نگرانی‌ها شده است، اظهار کرد: تصرفات غیرقابل قبول اراضی به‌ویژه در سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان و همچنین البرز، تهران، اصفهان و قزوین باعث نگرانی‌هایی شده است.