چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مشتریان بانک پاسارگاد می توانند موارد پیشنهاد، انتقاد، مغایرت، سؤال و شکایت خود را از طریق سامانه (CRM) ثبت و از نتیجه آن آگاه شوند.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک به منظور پیشبرد اهداف مشتری مداری و در راستای یکپارچه سازی فرآیند ثبت و پیگیری سوالات، نظرها، مغایرت ها، شکایت ها و... اقدام به استقرار سامانه (CRM) کرده و مشتریان می توانند علاوه بر تماس تلفنی با مرکز، درخواست خود را از طریق شعبه های این بانک در سراسر کشور، وب‎سایت بانک (www.bpi.ir/crm) و ایمیل (info@bpi.ir) اعلام و پیگیری کنند.

خدمات ویژه مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد

خدمات ارائه شده در این مرکز مورد استقبال بسیار خوب مشتریان قرار گرفته است. به طوری که طبق آمار اعلام شده از سوی این بانک، در چهار ماهه ابتدای سال جاری بیش از 126 هزار تماس به شکل های مختلف (ثبت و ارسال پرونده، ایمیل، تماس تلفنی و ...) با این مرکز گرفته شده است که نسبت به چهار ماهه اول سال 1398، رشدی معادل 130درصد داشته است. خدمات کارت و رمز پویا، بانکداری مدرن (اینترنت بانک و موبایل بانک)، استعلام حواله های بین بانکی پایا و ساتنا، آموزش انجام عملیات بانکی و... از موضوعاتی هستند که بیشترین تماس درخصوص آنها با مرکز صورت می گیرد.

* سامانه تلفنی بانک پاسارگاد: مشتریان و ذی نفعان بانک پاسارگاد می توانند به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته با شماره 82890-021 تماس گرفته و پاسخ کامل و شفاف سوالات خود را از گروه های مختلف کارشناسان (مرکز مشاوره و اطلاع رسانی، باشگاه مشتریان، امور سهام، پشتیبانی پایانه های فروش و بازرسی) در همان لحظه دریافت کنند. کارشناسان این مرکز با توجه به آموزش ها و دسترسی های لازم به سامانه های مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی تماس ها هستند.

* ایجاد صفحه شخصی برای ثبت و پیگیری: در مرحله اول مشتری با ورود به این سامانه به آدرس (www.bpi.ir/crm) ثبت نام کرده و اطلاعات کاربری خود را وارد می کنند. در مرحله بعدی سؤالات خود را مطرح کرده و کد پیگیری دریافت می کنند. در مرحله سوم سؤالات و گزارش های مشتریان توسط کارشناسان بانک بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن در سامانه ثبت شده و با پیامک به اطلاع مشتری خواهد رسید. مشتری می تواند وارد سامانه شده، پاسخ خود را دریافت کنند و در نظرسنجی شرکت کند. این سامانه قابل استفاده برای همه مردم اعم از مشتریان و غیرمشتریان بانک پاسارگاد است.

* قدردانی از مشارکت مشتریان: بانک پاسارگاد در راستای قدردانی از مشارکت سازنده مشتریان، متناسب با امتیاز کسب شده توسط مشتریان براساس تعداد و کیفیت نظرات و پیشنهادات آنها، هدایای نقدی از 1 تا 20 میلیون ریالی اهدا می کند. به این ترتیب که با عضویت در سایت، ثبت انتقاد، پیشنهاد و شرکت در نظرسنجی و با توجه به نوع فعالیت آنها امتیازاتی را به کاربر اختصاص می دهند و با توجه به امتیازهای کسب شده، جوایزی به آنها تعلق خواهد گرفت و مشتری می تواند جوایز موردنظر خود را انتخاب و دریافت نماید.

* دریافت پاسخ سؤالات پرتکرار بدون تماس: در صفحه مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد سؤالات پرتکراری 24 ساعت گذشته که توسط مردم از این مرکز پرسیده شده اند را همراه با پاسخ مشاهده کنند. با توجه به درصد بالای پرسش درخصوص بخش های ذکرشده، این قسمت می تواند پاسخ ابهامات و سؤالات تعداد بسیار زیادی از مشتریان را ارائه دهد و نیازی به تماس و ارتباط مشتری با بانک نباشد. خاطرنشان می شود این سؤالات و پاسخ های آنها به دلیل ارتباط پویایی که با سامانه CRMبانک دارند، به صورت لحظه ای به روز می شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/u1Di8Bdc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه