جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در طول چند سال اخیر، شبكه‌های اجتماعی قادر شدند با معرفی گونه‌های جدید تبلیغاتی كه می‌توانند وظیفه انجام آن را برعهده بگیرند، نگاهی را كه تا پیش از این به صفحات اجتماعی می‌شد، تغییر دهند. 

برای كمك به اینكه نام تجاری شما در بازار پر آشوب نام‌های تجاری گم نشود، بهترین راه این است كه از تصاویر، رنگ‌ها و كلماتی كه ممكن است در تبلیغات تصویری مخاطب‌تان را سردرگم كند، دوری كنید. 

 

پنج نكته‌ای كه بهتر است در این زمینه همیشه در ذهن خود نگه دارید، به شرح زیر است: 

1- تبلیغات نام تجاری خود را در یك سطح فكری نگه دارید

نخستین اشتباهی كه كمپانی‌ها در تبلیغ نام تجاری خود برای كسب و كارشان انجام می‌دهند این است كه یا به سراغ رسانه‌هایی می‌روند كه به لحاظ فرم با نام تجاری آنان سازگاری ندارد، یا اینكه به قدری رسانه‌های متعددی را برای تبلیغات انتخاب می‌كنند كه وقتی مخاطب از بیرون به این منظره می‌نگرد هیچ تشابه و سازگاری با این رسانه‌ها نمی‌بیند. 

بهتر است برای تبلیغات به سراغ صفحات خودتان در شبكه‌های اجتماعی بروید تا مخاطب‌تان بتواند به راحتی شخصیت شما را بشناسد و به شما به‌عنوان صاحب یك نام تجاری اعتماد كند. 

2-‌ رسانه خود را بشناسید

هر یك از رسانه‌های اجتماعی كه امروزه طرفداران بسیاری دارند، شاخه‌های متنوعی از طرفداران را با سلایق مختلف در خود جای داده‌اند. برای اینكه بخواهید به سراغ آنان بروید باید پیش از هر چیز بدانید این شبكه‌های اجتماعی به‌عنوان یك رسانه چه طیفی از مخاطب را به سمت شما جلب می‌كنند. دقت داشته باشید كه هرچه بیشتر به محتوا و تفسیر تصاویر و طراحی‌ها توجه كنید می‌توانید مخاطبان بیشتری را برای كسب و كار خود جذب كنید. 

3-‌ تصویر پروفایل خود را ثابت نگه دارید

در تمام فضاهای تبلیغاتی و رسانه‌های اجتماعی داشتن تصویر یكسان باعث می‌شود تا آن تصویر تبدیل به یك نشانه برای شناخت سریع شما توسط دیگران شود. تصویری كه برای پروفایل خود انتخاب می‌كنید در واقع هویت بصری اولیه شماست كه مخاطب به محض دیدن آن تصویر بدون خواندن نام تجاری شما، ذهنش به سمت نام‌ تجاری‌تان می‌رود. 

4-‌ همیشه تازه باشید

كسانی كه در شبكه‌های اجتماعی صفحه‌ای دارند و مدام به آن سر می‌زنند مدام در انتظار اتفاقات و مطالب تازه هستند و دائما می‌خواهند از پیشرفت‌ها مطلع شوند. پس زمانی كه می‌خواهید نام تجاری خود را در صفحات اجتماعی مدام در مقابل چشمان مخاطبان داشته باشید، باید مطالب و تازه‌هایی هم برای تغذیه ذهن آنان داشته باشید. 

5-‌ خلاق باشید

اگر تمامی این كارها را هم انجام دادید پله بعدی برای شما این است كه خلاق باشید و سعی كنید از فضایی كه در اختیار دارید به‌صورت كاملا خلاقانه استفاده كنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4xDHTEYW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه