بانک پاسارگاد به منظور اجتناب از تردد غیرضروری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در اقدامی هماهنگ با نظام بانکی کشور، نحوه فعالیت شعبه های خود در هفته سوم فروردین ماه را اعلام کرد. بانک پاسارگاد همچنین کارت های نقدی مشتریان که تاریخ انقضای آ نها فروردین 1399 بوده، تا فروردین ماه سال 1400 تمدید کرده است.
به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، واحدهای این بانک اعم از واحدهای ستادی و شعبه ها در روزهای کاری از تاریخ شنبه 16 فروردین تا چهارشنبه20 فروردین امسال از ساعت 8:30 الی 12:30 آماده ارائه خدمات بانکی هستند. همچنین ساعات کار شعبه بانک پاسارگاد در کیش از ساعت 9 الی 13 و در قشم از ساعت 8:30 الی 12 است.
در بازه زمانی یادشده، کلیه شعبه های استان تهران و شهرستان هایی که دارای بیش از دو شعبه بانک پاسارگاد هستند به صورت شیفتی و در شهر هایی که صرفا دارای دو شعبه هستند یک روز در میان فعال خواهند بود. همچنین کلیه شعبه ها در شهرهایی که تنها یک شعبه بانک پاسارگاد دارند، در تمامی روزهای کاری، با یک سوم از ظرفیت سرمایه انسانی خود خدمات بانکی را ارائه می دهند.
بانک پاسارگاد به هم میهنان توصیه کرده با توجه به شرایط موجود، برای حفظ سلامت خود و سرمایه انسانی در بانک ها، با بهره مندی از خدمات بانکداری الکترونیک، از مراجعه به شعبه های بانک ها خودداری کنند. همچنین به منظور رفاه حال مشتریان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کارت های نقدی بانک پاسارگاد که تا فروردین 1399 اعتبار داشته اند، تا فروردین سال 1400 تمدید شده اند.
همچنین به تازگی نسخه اولیه وب اپلیکیشن همراهبانک پاسارگاد، جهت استفاده و بهره برداری در تمام دستگاه های مبتنی بر وب به ویژه در مرورگرهای گوشی های تلفن همراه، عملیاتی شد. البته زیرساخت وب اپلیکیشن همراه بانک پاسارگاد که در راستای رفع مشکل دسترسی کاربران دارای گوشی های تلفن همراه آیفون به این برنامه تهیه شده، مبتنی بر معماری محصول SPA است و از این رو، تحریم های شرکت اپل بر آن تأثیری نخواهد داشت.
از جمله خدمات ارائهشده در فاز اول این برنامه که به مرور تکمیل خواهد شد، شامل خدمات سپرده (مشاهده سپرده های مشتری، گردش سپرده، پرداخت قبض از سپرده و انتقال وجه سپرده به سپرده)، خدمات کارت (مشاهده لیست کارت های مشتری، دریافت رمز پویا، انتقال وجه کارت به کارت، دریافت موجودی کارت، مسدودکردن کارت و پرداخت قبض از کارت) و امکان تغییر رمز عبور و مشاهده آخرین IP، ساعت و تاریخ ورود به سامانه است.
دسترسی به این برنامه از طریق آدرس https://m.bpi.ir امکان پذیر است. به این ترتیب که با واردکردن این آدرس در مرورگر گوشی تلفن همراه تنها برای یک بار، امکان افزودن آیکون برنامه همراه بانک به لیست برنامه های دستگاه وجود دارد و در دفعات بعد، برای استفاده از خدمات این برنامه، کافی است آیکون ایجادشده، توسط کاربر انتخاب شود. جهت ورود به این سامانه نیز باید نام کاربری و رمز عبور مربوط به همراهبانک، در صفحه ورود به برنامه، درج شود.
گفتنی است افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت، افزایش سقف مبلغ کارت هدیه، افزایش سقف دریافت وجه نقد از خودپردازها، تمدید کارت های منقضی شده، توصیه به بهره مندی از خدمات بانکداری الکترونیک، کاهش ساعت کار و اعلام نحوه ارائه خدمات در شعبه ها به صورت شیفتی، از جمله تمهیداتی است که بانک پاسارگاد جهت کاهش مراجعه غیرضروری به شعبه ها و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ کرده است.
بانک پاسارگاد جهت رفاه حال هم میهنان، حفظ سلامت مشتریان و سرمایه انسانی خود و کاهش مراجعه غیرضروری به شعبه ها، سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق اینترنت بانک، موبایل بانک، دستگاه های خودپرداز و کیوسک ها را به مبلغ 100 میلیون ریال افزایش داد. همچنین برای جلوگیری از جابهجایی فیزیکی وجوه نقد، سقف کارت هدیه را نیز به مبلغ 20 میلیون ریال افزایش داد و امکان دریافت اسکناس نو از طریق دستگاه های خودپرداز را جایگزین توزیع اسکناس در شعبه ها کرد.
تمدید خودکار تاریخ اعتبار کارت های نقدی که از ابتدا تا انتهای اسفند سال 1398 منقضی می شوند به مدت یک سال و افزایش سقف برداشت نقدی با کارت های نقدی بانک پاسارگاد از طریق دستگاه های خودپرداز به مبلغ 5 میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک پاسارگاد است.
مشتریان می توانند پاسخ سوالات خود را درخصوص امور بانکی بدون مراجعه به شعبه ها از طریق تماس با مرکز مشاوره و اطلاع رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890 و همچنین سامانه جامع ارتباط با مشتریان به آدرس https://www.bpi.ir/crm دریافت کنند.