سه شنبه, ۲۸ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مشتریان بانک پاسارگاد می توانند موارد پیشنهاد، انتقاد، مغایرت، سؤال و شکایت خود را از طریق سامانه (CRM) ثبت و از نتیجه آن آگاه شوند.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک به منظور پیشبرد اهداف مشتری مداری و در راستای یکپارچه سازی فرآیند ثبت و پیگیری سوالات، نظرات، مغایرت ها، شکایت و ... اقدام به استقرار سامانه (CRM) کرده است. مشتریان می توانند علاوه بر برقراری تماس تلفنی با این مرکز، درخواست خود را از طریق شعبه های این بانک در سراسر کشور، وب‎سایت بانک (www.bpi.ir/crm) و ایمیل ( info@bpi.ir ) اعلام کرده و پیگیری کنند.

مرکز ارتباط با مشتریان بانک  پاسارگاد CRM

خدمات ارائه شده در این مرکز مورد استقبال بسیار خوب مشتریان قرار گرفته است. به طوری که طبق آمار اعلام‏شده از سوی این بانک، در سه ماهه ابتدای سال جاری بیش از 100 هزار تماس به شکل های مختلف (ثبت و ارسال پرونده، ایمیل، تماس تلفنی و ...) با این مرکز گرفته شده است که نسبت به سه ماهه اول سال 1398، رشدی معادل 158درصد داشته است. خدمات کارت، بانکداری مدرن (اینترنت‎بانک و موبایل بانک)، استعلام حواله های بین بانکی پایا و ساتنا، آموزش انجام عملیات بانکی و ... از موضوعاتی هستند که بیشترین تماس درخصوص آنها با مرکز صورت می گیرد. در ادامه گزارش حاضر، بخش هایی از این سامانه و خدماتی را که به مشتریان ارائه می دهد، می خوانید.

سامانه تلفنی بانک پاسارگاد

مشتریان و ذی نفعان بانک پاسارگاد می توانند به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته با شماره 82890-021 تماس گرفته و پاسخ کامل و شفاف سوالات خود را از گروه های مختلف کارشناسان (مرکز مشاوره و اطلاع رسانی، باشگاه مشتریان، امور سهام، پشتیبانی پایانه های فروش و بازرسی) در همان لحظه دریافت کنند. کارشناسان این مرکز با توجه به آموزش ها و دسترسی های لازم به سامانه های مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی بیش از 97درصد از تماس ها هستند.

ایجاد صفحه شخصی توسط مشتری و پیگیری درخواست ها

در مرحله اول هم میهنان با ورود به سامانه CRM به آدرس (https://www.bpi.ir/crm) ثبت نام کرده و اطلاعات کاربری خود را وارد می کنند. در مرحله بعد سؤالات خود را مطرح کرده و کد پیگیری دریافت می کنند. در مرحله سوم سؤالات و گزارش های آنها توسط کارشناسان بانک بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن در سامانه ثبت شده و با پیامک به اطلاع آنان خواهد رسید. در نهایت در این مرحله می توانند وارد سامانه شده، پاسخ خود را دریافت کرده و در نظرسنجی شرکت کنند. این سامانه قابل استفاده برای عموم مردم –چه مشتری بانک پاسارگاد باشند و چه مشتری این بانک نباشند- است.

قدردانی از مشارکت مشتریان

بانک پاسارگاد در راستای قدردانی از مشارکت سازنده مشتریان، متناسب با امتیاز کسب شده توسط آنان براساس تعداد و کیفیت نظرات و پیشنهادات آنها، هدایای نقدی از 1 تا 20 میلیون ریالی اهدا می کند. به این ترتیب که با عضویت در سایت، ثبت هر نوع درخواست اعم از سؤال، انتقاد، شکایت و مغایرت، پیشنهاد و شرکت در نظرسنجی، با توجه به نوع فعالیت آنها امتیازاتی را به کاربر اختصاص می دهد و با توجه به امتیازهای کسب شده، جوایزی به آنها تعلق خواهد گرفت. مشتری می تواند جوایز موردنظر خود را انتخاب و دریافت کند.

دریافت پاسخ سؤالات پرتکرار 24 ساعت گذشته

در صفحه مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد، سؤالات پرتکرار 24 ساعت گذشته که توسط مردم از این مرکز پرسیده شده است، همراه با پاسخ ثبت می شود. با توجه به درصد بالای پرسش درخصوص بخش های ذکرشده، این قسمت می تواند پاسخ ابهامات و سؤالات تعداد بسیار زیادی از مشتریان را ارائه دهد و نیازی به تماس و ارتباط مشتری با بانک نباشد. خاطرنشان می شود این سؤالات و پاسخ های آنها به دلیل ارتباط پویایی که با سامانه CRM بانک وجود دارند، به صورت لحظه ای به‎روزرسانی می شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xAvYrlWk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
حمید ارتند :
2 سال پیش
با سلام وخسته نباشید خدمت تمام کار کنان بانک پاسارگاد دوماهی است که اقدام کردم برا وام مسکن وضامن ها و مدارک کامل تحویل دادم از کسر حقوق وفیش حقوقی وچک و ثبت ثنا گرفته تا جواز کسب وغیره ولی الان که مدارکم کامل شده باز الکی گیر میدن و فورم مدارک جدید تری بهم دادن یا وام ندین یا مردم اذیت نکنید خواهش یکی به دادم برسه این دوماه از کار و زندگی افتادم شماره تلفن ******
دانیال :
1 سال پیش
چرا از شارجه خط نمیش
ازیتا :
1 سال پیش
سلام بوسیله یپادافتتاح حساب کرده ام ودرخواست کارت داده ام اما می خواهم به ادرس غیرازادرس پستی ثبت شده ارسال شود چکارکنم ممنون
فروغی :
1 سال پیش
سلام سامانه مجازی بانک پاسارگاد به شدت کند شده و به نظرم فرم قبلی رندتر بود. این کندی سامانه کی برطرف میشود؟
مهدی :
1 سال پیش
سلام وخسته نباشید میخواستم وام فرزندآوری بگیرم ولی ضامن کسر از حقوق دولتی ندارم و بازنشسته تامین اجتماعی دارم باید چه کار کنم
مهدی :
1 سال پیش
سلام. چرااس ام اس بانک اینقدر زیاد کردین قبلا 15000بود ولی الان 70000تومان.
سلام علی عزیزی ارجستان :
1 سال پیش
سلام من سال اسفند ۹۹ مبلغ ۲۰۰ملیون تومان پول به بانک پاسارگاد چون بیکار بودم سپرده بلند مدت یک ساله ولی بعدآ شد ۳۶ماه حالا چون قصد داشتم نیاز پیدا کنم به پول خودم یک سوال کردم ا‌ون این بود اگر یک روزی به پول خودم نزد بانک پاسارگاد هست میشود برداشت کنم فرمود سود شما اون فقط کم میشه من گفتم راهی وجود داشته باشه میتونم پولم را برداشت نمیشه کارمندان بانک شعبه رباط کریم جاده ساوه گفت پولتو دوتا ۱۰۰ملیون ما ثبت نمکنیم اگر نیاز شد از طریق وام تعمیرات مسکن بردارید من تعجب کردم گفتم چرا پول خودم بهم وام
محمد :
1 سال پیش
سلام چرا هر اس ام اس ۹۰ تومن شده هیچ بانکی اینطور نیست. لطفن اصلاح کنید
مجتبی :
1 سال پیش
۹۰تومن از من پول smsکم شده..هیچ بانکی اینجوری نیست.همه بانکها ۱۵تا۲۰تومن کم میکنن..۶ماده اول ۷۰تومن کم شده از من.امروز هم ۹۰تومن.با بانک پاسارگاد زیاد کار میکنم.اگه اینجوری پیش بره کلا میخوام کارت بانک پاسارگاه حساب همه چیمو ببندم..نداشته باشیم بهتره .لطفا اصلاح کنید هر چه زودتر
ناشناس :
1 سال پیش
سامانه تلفنی الکی میگید 24ساعته و حتا روزهای تعطیل اصلا جواب نمیدید
کاوه کتبی :
1 سال پیش
جنابان . باور کنید هر روز برای ثبت و تایید چک ها دچار عذاب هستیم . امروز ۳۸ بار وارد سامانه شده هر بار موافقت ورود داشتم ولی بلافاصله دوباره از نوع وارد مرحله اول میندازه بیرون . خواهشاً با این طریق ما نمی‌توانیم جوابگوی مردم باشیم .
محمد An :
1 سال پیش
سلام میشه بکین پیگیری پول واریزی با شماره مرجع میشه
شهرام چوبینه :
1 سال پیش
خیلی بانک پاسارگاد خراب شده .. مزخرف شده ..
شهرام چوبینه.. :
1 سال پیش
من که نظر میدم حتما باید خوشتون بیاد تا منتشر کنین.. شما ها که همه راهای ارطباطی را بستین با اون بانک مسخرتون . اقلا خودتون زنگ بزنین به من .. 09123341104
بولو‌ :
10 ماه پیش
برنده کارت هدیه پاسارگاد شدم‌اما کارت فعال نیست
زهرا :
9 ماه پیش
سلام وقت بخیر میخواستم وام مستاجری بر دارم میشه راهنماییم کنید بی زحمت
محمد غفاری :
9 ماه پیش
چند ماه‌ است پیامک برایم نمی‌آید جالب این‌که هزینه هم کم میشود به بانک شعبه خ هنگام مراجعه‌ کردم ترتیی داده‌ نشده 50 هزار زیان دیدم چون پیامک نمی‌آید تلفن بنده 09100612858 شماره کارت بنده 50222910996*****
حسین شریفی :
6 ماه پیش
یعنی به سرشماره خود بانک پاسارگاد هم نمیشه اعتماد کرد. من یه جنسی فروختم . مبلغ اون به حسابم شبا شد. یه mms پیام تایید هم از همون سرشماره بانک پاسارگاد واسم اومد‌. الان ۴۸ ساعت گذشته هیچ پولی واسه به حساب ما نشسته. شعبه ها هم جوابگو نیستن
یزدانی :
6 ماه پیش
در خصوص اپ وی پاد - سوال اینه روش ارتباطی این اپ و تلفنهایش اصلا خوب نیست
شهاب رئیسی فاطی :
5 ماه پیش
کد رهگیری دریافت نکردم
کمال حاجی باپیری :
3 ماه پیش
سلام از ۱۴ آذر دخواست کارت عابر بانک دادم هنوز دستم نرسیده چیکار کنم؟
الهیاری :
2 ماه پیش
دو ماه برای وام فرزند اقدام کردم هر دفع ی بهانه جدید می‌آورند اشتغال ب کار بردم فیش حقوقی هم بردم چک هم بردم بعد میگه برو محل سکونت بیار آخه مگه آنتالیا زندگی می‌کنه طرفه واقعیت بانک بی خودی هست پاسارگاد من پشیمون هستم ک با این بانک کار میکنم
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه