پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

میانبر هایی برای طراحی سایت

7 سال پیش ( 1395/10/1 )
پدیدآورنده : رویا پاک سرشت  

بسیاری از افراد به طراحی های مختلف علاقه مند هستند، اما طراحی وب سایت یکی از جذاب ترین انواع طراحی محسوب می شود. با این وجود بسیاری از کاربران برای طراحی به فضای مجازی متوسل می شوند. وب سایت های مختلفی برای ارائه اطلاعات در خصوص طراحی وب سایت در فضای مجازی وجود دارد.

در این میان برخی از این وب سایت ها جذاب تر و کارآمد تر از بقیه هستند. در ادامه مطلب به معرفی برخی فرم های مهم طراحی وب سایت می پردازیم که در فضای مجازی به شکل رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته اند.

The hamburger men

یکی از ابزار های مناسب برای طراحی که عملکرد کاربران را نیز به شدت افزایش می دهد، استفاده از hamburgermen است. این برنامه برای طراحی انواع وب سایت مناسب است و ترکیب بندی بسیار مناسبی برای اجرای هر فرمتی دارد. طراحی در فضای این وب سایت عملکرد کاربران را ارتقا می بخشد.

Account registration

با ثبت نام در این وب سایت قادر خواهید بود در هر زمان و مکان به انواع فرم های مختلف و مناسب دسترسی داشته باشید؛ فرم هایی که می توانند دلخواه هر کاربر با هر نوع سلیقه ای باشند. این موضوع کمک می کند افراد بدون تشویش و نگرانی به خاطر وضعیت حساب های خود به فرم هایی مطلوب دست پیدا کنند. ارسال فرم برای کاربران به شکل روزانه یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از فضای این وب سایت است. استفاده از این سایت برای انواع کاربران حرفه ای و غیر حرفه ای ممکن خواهد بود.

Long scroll

استفاده از این ابزار کمک می کند نمایی روشن و واضح از هر آنچه مورد نیاز کاربر است در اختیارش قرار گیرد. درواقع اگر قرار باشد کاربر متوجه سایت های تقلبی و غیر تقلبی یا فرم های به شدت تکراری شود، بهتر است از این ابزار استفاده کند تا جذاب ترین طرح را خلق کنند. این ابزار به ویژه در شرایطی کاربردی است که قرار است بازدید کنندگان از طریق سایتی که طراحی می کنید، تحت تاثیر قرار گیرند یا با متونی نسبتا طولانی مواجه شوند.

Card Layouts

یکی از مهم ترین بخش های یک وب سایت، کارت های مختلفی هستند که در هر بخش پراکنده شده اند. اما کارت ها در طراحی سایت دقیقا چه وظیفه ای دارند یا به عبارتی دیگر، کارت های وب سایت چه مفهومی دارند؟ از طریق کارت ها می توان طرح هایی مجزا یا یکپارچه ترسیم کرد که مفاهیمی متنوع را به مخاطبان انتقال می دهند. بر همین اساس است که استفاده از وب سایت های ارائه دهنده card layouts برای ادامه مسیر طراحی وب سایت ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

Hero images

یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی وب سایت مورد توجه است، استفاده از تصاویر HD و باکیفیت در بخش های مختلف وب سایت است. فشرده سازی فایل تصاویر و طبقه بندی اطلاعات در فرمت های دلخواه کاربر از مواردی است که در این برنامه وجود دارد. استفاده از این برنامه برای اجرای حرکات zig-zagging یا طراحی های مبتنی بر کارت گرافیک حائز اهمیتی بسیار است .

جمع بندی

برخی وب سایت های جدید بر استفاده از انیمیشن و فرم های مبتنی بر این نوع تصاویر تاکید زیادی دارند. از سوی دیگر، به نظر می رسد استفاده از فرم های انیمیشنی برای برخی کاربران اثرگذاری قابل توجهی دارد و به عبارتی دیگر، انیمیشن ها به شدت قابل توجه کاربران هستند. این روزها سایت های متعددی وجود دارند که با کمک فرم های انیمیشنی طراحی سایت را تسهیل می کنند.

اگر در حال استفاده از یک فرم مشخص برای طراحی وب سایت خود هستید، بهتر استtool UXPin را هم چک کنید. این بخش که در اغلب منوهای کاربری طراحی سایت وجود دارد، روشی میانبر برای نشان دادن منوهای شناور و پنهانی است که به طراحی انیمیشن ها کمک می کند.

از سوی دیگر، اغلب فرم های انیمیشنی در طراحی وب سایت ها قابل بازگشت هستند، در نتیجه اگر از فرمی غیر مطلوب استفاده کرده اید و نگران هستید که این فرم مطابق انتظارات شما نباشد، جایی برای نگرانی وجود ندارد.

ارتباط با نویسنده: royapakseresht@gmail.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vh3AtyOG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه